Gå til innhold

Julegave til lillesøster(17år)

anthea130

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har forslag?

Da det er noen år mellom oss, er det litt vanskelig for meg å vite hva som slår an.

Hun er en aktiv liten dame som er mye på farten.

Hun er blitt en liten jåle de siste årene, tenkte på noe i den retningen også, men er veldig vanskelig.

Hadde vært hyggelig å kunne gi henne noe hun blir ekstra glad for, noe som kanskje er litt spesielt, som hun iallefall ikke får av så mange andre(tenker da på andre ting enn sminke, shampoo, såper osv., som hun helt sikkert får nok av).

Takker for all hjelp jeg kan få!

Med vennlig hilsen

Anthea :rosasmil:

Endret av anthea130
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min lillesøster er også 17 år og det hun ønsker seg i år er klær. Det er liksom noe hun aldri får nok av har jeg inntrykk av;) (Men skal passe på å få med byttelapp siden storesøster kanskje ikke har helt samme smak som lillesøster) ;)

Du nevnte at hun liker å jåle seg... Jeg kjøpte et smykke til lillesøsteren min i fjor, det var forbokstaven i navnet hennes på et kjede. Det har hun brukt hver dag siden julaften, så kanskje det kan være et tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lillesøster er 16 år og også en liten dolle, men jeg er litt dollete selv og da så kan ikke "mobbe" det :ler:

Jeg pleier å finne noe til henne på H&M, BikBok el. Nå i det siste har hun fått Friis veske, Converse sko.. Min søster synes iallefall det er veldig kjekt å få litt sånn jåle ting som festtopper, undertøy eller en kul kjole.

Fra de andre i familien blir det jo stort sett mer fornuftige ting som mer ordentlige klær og skiutstyr og klær.. Mamma treffer liksom ikke like bra som storesøster :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...