Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Har kjøpt en grønn stroppekjole på b-young, litt fresh kjole med "gull"paljetter på brystet og stivt underskjørt! Noen som har sett den?

Hva har dere over en stroppekjole når dere går ut? Sjal, Bolero? Er ikke så inne i moteverden ... ble helt satt ut når jeg kom til å tenke på at jeg trengte noen å ha over skuldrene... iallefall i begynnelsen av kvelden... ;)

Ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg vet hvilken kjole du mener - og jeg ville nok valgt en bolero. Kanskje en gullfarget en?

Skrevet

- og hvor tror du jeg kan finne noe slikt? ;)

Takk for tipset!

Skrevet

Den kjolen er veldig fin!!

De har gullbolero på B-young

Gjest Fjellsippa
Skrevet (endret)
- og hvor tror du jeg kan finne noe slikt? ;)

Takk for tipset!

Jeg har samme kjolen :ler:

Kjøpte en gullbolero på H&M som jeg har over.

De hadde noen fine gullsjal på B-young som også hadde vært fint.

Endret av Fjellsippa
Skrevet

:ler:

Syntes også den var fin! Skjønner at noe gull greier er tingen! Skal dra på B-young og H&M og se idag! Takk for tips! ;)

Skrevet

Drar med meg tipset - har svart kjole fra HM og svarte sko med gull- og bronsjedetaljer, og en gullbolero hadde gjort susen.

Hadde sort sjal på julebord, men du verden så upraktisk - det bare skled ned og datt av og hang på halv tolv... :forvirret:

Skrevet

Klarte ikke å forestille meg at denne kjolen var fin...

Skrevet
Jeg har samme kjolen  :ler:

Kjøpte en gullbolero på H&M som jeg har over.

De hadde noen fine gullsjal på B-young som også hadde vært fint.

Jeg er også ute etter en gullbolero, har du bilde av den fra hm?

Skrevet

Var der i går... Har en strikket sak og en mer jakkelignende med knapper og med 3/4 arm. Vero Moda har også fått inn noen, heklet i en slags grå/gull farge med gulltråder i. Endte opp med den jeg, ettersom H&M bare hadde L igjen ialle boleroene :sur:

Lykke til!

Skrevet

Jeg har også kjolen! :ler:

Syns den var kjempe fin jeg..!

Vet ikke om jeg skal ha sjal eller bolero.. vil liksom vise fram hele kjolen også.

Hadde sjal til en annen kjole i fjor og det var litt stress, men det gikk!

Får se det an.. prøve litt osv.

Hva slags sko skal dere ha til? Vanlige pensko av noe slag?

Skrevet
Klarte ikke å forestille meg at denne kjolen var fin...

Med så mange som har den så må den nok være det. ;)

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Jeg er også ute etter en gullbolero, har du bilde av den fra hm?

Jeg kjøpte den på butikken. Finner den ikke på nettet, så jeg har dessverre ikke bilde.

Jeg har den som er strikket i gulltråd.

Til Arctica. Jeg bruker vanligvis str. M, men denne var liten på str. så jeg kjøpte L. Passet bra den.

Skrevet
Hei dere!

Har kjøpt en grønn stroppekjole på b-young, litt fresh kjole med "gull"paljetter på brystet og stivt underskjørt! Noen som har sett den?

Hva har dere over en stroppekjole når dere går ut? Sjal, Bolero? Er ikke så inne i moteverden ... ble helt satt ut når jeg kom til å tenke på at jeg trengte noen å ha over skuldrene... iallefall i begynnelsen av kvelden... ;)

Ideer?

Hva med heklet, langermet gullbolero fra ONLY? Jeg har den, og den er kjempe fin. Finnes i både "lys" gull og mørk/bronsefarget. Jeg tror jeg har sett kjolen du snakker om, og den lyse gullfargen er isåfall lik gullfargen på kjolen. Den kan kneppes foran slik at den ikke "slenger" liksom.

Veldig fornøyd med min bolero. Gull er veldig in nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...