treningsjenta Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 har et rom som er så stygt og kunne trengt å få litt annen farge. det er tapet her inne... ikke malt tapet men med mønster... hvordan er det å male denne? altså rett oppå??????
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Jeg har malt rett på min tapet. Det ble noen bobler enkelte steder, men uansett så er det veldig mye bedre enn sånn det var. Du ser ikke de få boblene som er. Grei måte å gjøre veggene litt trivligere på uten om å måte ta full oppussing. Det eneste jeg må si er at er det vinyltapet du skal male på så kan malingen reagere på underlaget slik at det virker klissete. Da må du først male med Heftgrunn.
Spirito Skrevet 28. november 2006 #3 Skrevet 28. november 2006 Hva er det under tapeten? *nysgjerrig*
treningsjenta Skrevet 28. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2006 aner ikke hva dte er under tapetet selv jeg....... men tenkte å slippe å rive den ned..... nå er jeg usikker på hva vinyl tapet er, men dette er hvertfall ikke strie (for det vet jeg hva er) men det er et mønster i denne hvertall... hm..
Leeloo Skrevet 28. november 2006 #5 Skrevet 28. november 2006 Det finnes en egen grunning for tapet, ville nok brukt den. Eventuelle luftblærer kan du skjære opp (lag et kryss), lime ned og sparkle over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå