Gjesten29 Skrevet 27. november 2006 #1 Del Skrevet 27. november 2006 Er litt lettere forvirret her, må innrømme det. Tar litt tid og tankearbeid som jeg egentlig skulle vært for uten, tenker derfor jeg kanskje jeg kunne få noen meninger fra " uforstående"her-kanskje ting kan bli litt klarere da. Det går jo selvfølgelig på om en er interessert eller ikke, he he-trodde virkelig jeg hadde lært etter år med livserfaring men det finnes visst ikke en fasit på noe. Jeg har "kjent" han i mange år, vært i omgangskretsen til en god venn av meg. Synes alltid han har vært veldig grei, men litt kjedelig. Han har gjort mye hyggelige ting for meg i retning av det å være snill og omtenksom. Slik har det vært -helt til jeg fikk "øynene opp" for noen måneder siden. Kort fortalt så synes jeg dette er en fjortis greie på, og jeg ler mye når jeg tenker på det, det er så famlende,så usikkert. Har vert hos han 3 ganger på en måned nå. Sist gang så spurte jeg om han likte meg,hvis ikke fikk han gi beskjed- helt greit spørsmål det liksom, liker å vite hvor jeg har folk;) der han svarer hvis ikke hadde du jo ikke lagt her, greit nok det. Men cluet er at jeg får så mange positive tilbakemeldinger på meg selv/og det jeg vil hele tiden, men skjer det noe? Greit nok, han har tatt intiativ han og, men så sier jeg noe som f,eks gjør han usikker og da hører jeg ikke en lyd på kanskje 2 uker,men tar jeg kontakt er han med med en gang. Har ikke hatt sex heller, og i helgen ventet han på meg edru-mens jeg var på byen i minst 2 timer før jeg kom( og jeg er ikke lett å få noe på-og det vet han;) Jeg vet at dette bare blir synsing og veldig rotete, men har så mye kribling, hvis det ikke er noe må jeg gå skikkelig inn for å glemme det-nå,kan ikke dra det ut lengre slik som vi har gjort. Viser med handling og ord at han liker meg, men synes det kanskje er litt skremmende med seriøsitet. Skjønner ikke hvorfor-er det slik at mange trenger mye tid? Tidligere har jeg bare hoppt inn i forhold og ser hvor det har ført meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå