Mrs. K Skrevet 5. februar 2003 #1 Del Skrevet 5. februar 2003 Spill Wonderworld og fortell hva dere gjør etter bjørnen. Vær såååå sniiiill!! Hilsen frustrert Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 5. februar 2003 #2 Del Skrevet 5. februar 2003 hmm hva ska jeg innstalerer for å spilt den! jeg installerte windows versjonen men den funget ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 5. februar 2003 #3 Del Skrevet 5. februar 2003 Nå har jeg installert Java også, men får det ikke til å funke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. februar 2003 #4 Del Skrevet 6. februar 2003 Funker ikke her heller ... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 6. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 6. februar 2003 Dere må ha Java JRE 1.2.2 eller 1.3 som kan lastes ned fra Sun Hilsen Trille (som ikke er kommet videre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 6. februar 2003 #6 Del Skrevet 6. februar 2003 Oki, men hva i alle dager ska jeg gjøre i første level da? Altså der han er ute og kan gå inn i roterommet? Skjønner ingenting, kjedelig :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 6. februar 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 6. februar 2003 Du må plukke ting med deg. Husker ikke helt hva det var... en dropps på bordet, nogle mynter osv. Fort deg videre for jeg står fast Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 6. februar 2003 #8 Del Skrevet 6. februar 2003 Nå har jeg plukket masse ting og gått opp og ned den heisa hundre ganger! Ingenting annet skjer....... GRRRRR kjedelig.... Hvordan kommer jeg meg ut?!?!?!?! Har til å med stappa den cden i tven, og masse annet! Men nei da.... kommer meg ingen plass... kjedelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. februar 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 7. februar 2003 Du må finne et rep og et anker og klatre ned fra øya. Jeg er ferdig med spillet :-) Desverre er det bare kapittel 1 som er gratis :-( Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå