Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Fant plutselig ut at mannen min hadde lagt ut nakenbilder av seg selv uten og at han har sagt noe til meg.....Vet ikke hva jeg skal gjøre med det,det kan jo være uskyldig moro....Men ble litt paff,da jeg fant dette! Skulle finne en nettside jeg hadde vært på,så kikket på loggen....var der jeg fant det:(
Gjest Elfrida Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg ville bedt om en forklaring, helt klart. Og i forhold til type side disse bildene lå på hadde jeg vært mer eller mindre bekymra for hva han holdt på med. Tillegg Altså; hadde det vært bilder fra basing i snøen etter badstu på en hyttetur så hadde jeg ikke vært særlig bekymra, men hvis det var fra en eller annen kontaktside hadde jeg virkelig begynt å tvile på gubben. Endret 27. november 2006 av Elfrida
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Jeg ville bedt om en forklaring, helt klart. Og i forhold til type side disse bildene lå på hadde jeg vært mer eller mindre bekymra for hva han holdt på med. Tillegg Altså; hadde det vært bilder fra basing i snøen etter badstu på en hyttetur så hadde jeg ikke vært særlig bekymra, men hvis det var fra en eller annen kontaktside hadde jeg virkelig begynt å tvile på gubben. ←
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 (endret) Viser bildene ansiktet hans eller kjenner du igjen andre detaljer? Hva slags type sider er bildene lagt ut på? Noen tenner jo på å vise seg fram. Dersom de ikke er gjenkjennelige for gud og hvermann så hadde jeg kanskje ikke brydd meg så særlig. Du som kjenner hver millimeter av kroppen hans vil nok se at det er ham, men hva med andre? Endret 27. november 2006 av Persille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå