Respect Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Jeg vurderer å skaffe meg ulykkesforsikring fordi jeg driver med mye akrobatikk, og man vet jo aldri hva som kan skje. Er jeg pliktig til å oppgi dette til forsikringsselskapet? Jeg antar at dette kanskje vil gi dyrere forsikring? Jeg er student og har i skrivende stund ikke råd til å kjøpe en veldig dyr forsikring.
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Nå husker jeg ikke helt, men tror ikke vi fikk spørsmål om sånt... Det var livs/ulykkesforsikring.
Cappuccino Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Mange forsikringsselskaper har nok klausuler hvis du driver med risikosport. Som dette f.eks: Hva som ikke inngår i forsikringen: Skader som er forårsaket ved utøvelse av risikoaktiviteter som f.eks. fjellklatring, dykking, boksing, deltakelse i bil- og båtrace. Skader på grunn av deltakelse i organisert konkurranseidrett og bedriftsidrett. Det spørs hva slags akrobatikk du driver med, så du får sjekke forsikringsvilkår ellers må du nok nevne det for å få forsikring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå