Devana Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Noen som har noen tips til meg? Jeg har så store porer..Det ser ut som bittesmå "hull" nesten.
Rexina Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Hvis du har fet hud i tillegg kan dettevære et alternativ Det er en krem som påføres t-sonen og lover forminskede porer. Har fått bra kritikk og selges på apoteket for 92 kr.
Devana Skrevet 27. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2006 Hvis du har fet hud i tillegg kan dettevære et alternativ Det er en krem som påføres t-sonen og lover forminskede porer. Har fått bra kritikk og selges på apoteket for 92 kr. ← Takk Det er verdt et forsøk. Huden min er litt håpløs for den er både fet og tørr samtidig
Rexina Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Du kan jo bare legge denne i t-sonen da, og legge en rik fuktighetskrem i kinnene
Devana Skrevet 27. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. november 2006 Du kan jo bare legge denne i t-sonen da, og legge en rik fuktighetskrem i kinnene ← Ja, jeg får prøve det takk for tipset!
Mischa Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Clinique har to produkter som er rettet mot porer og som er ganske bra begge to; det ene er en Pore Minimizer som er mer som en superlett og myk dekkrem som skjuler porene, den andre er rettet mot å forhindre porer.. men husker ikke hva navnet var Jeg har prøvd Pore Minimizer og den er super, men den får ikke porene til å forsvinne permanent da, men er en god løsning for å sminke de bort uten å tette porene.
Rexina Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Clinique har to produkter som er rettet mot porer og som er ganske bra begge to; det ene er en Pore Minimizer som er mer som en superlett og myk dekkrem som skjuler porene, den andre er rettet mot å forhindre porer.. men husker ikke hva navnet var Jeg har prøvd Pore Minimizer og den er super, men den får ikke porene til å forsvinne permanent da, men er en god løsning for å sminke de bort uten å tette porene. ← Hvor mye koster den og hvor mye er det i den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå