Gå til innhold

Når sender du julekortene?

Rosa Skyer

Anbefalte innlegg

Har puslet med julekortene i helga og ble sittende å tenke på når man kan sende dem.. Når sender dere kortene deres?

Og er det ok å legge julekortet inn i pakken med pakker som sendes til familien som bor langt unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har slitt litt med de julekortene jeg da, har liksom ikke fått til noen skikkelig tradisjon på dem.

Men jeg hadde nok ventet et par uker til før jeg sendte ut. Dersom du har skrevet helt enkle god jul & godt nyttår ville jeg ikke lagt dem sammen med pakkene men sendt dem siste uka. Ellers kunne jeg godt lagt dem sammen med pakker som skal i posten ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er ikke 15 desember så galt da :)

er ikke enkle god jul og godt nytt år. Er hjemmelagde kort med bilde på.. Tror jeg hiver dem inn i pakkene jeg. Så er det mindre sjangse for at kortene blir borte i kaoset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til dem jeg sender pakke til sender jeg dem gjerne med pakken ja, men jeg sender ikke så mange pakker (fjernstyrer en del pakker (dvs får mamma eller min bror til å kjøpe for meg, og overfører penger, så slipper jeg porto og å være redd for at ting kan knuse etc)) og resten av julekortene sendes ut i siste halvdel av desember.

På tide å begynne å lage dem ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...