Rosa Skyer Skrevet 27. november 2006 #1 Del Skrevet 27. november 2006 Har puslet med julekortene i helga og ble sittende å tenke på når man kan sende dem.. Når sender dere kortene deres? Og er det ok å legge julekortet inn i pakken med pakker som sendes til familien som bor langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2006 #2 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg har slitt litt med de julekortene jeg da, har liksom ikke fått til noen skikkelig tradisjon på dem. Men jeg hadde nok ventet et par uker til før jeg sendte ut. Dersom du har skrevet helt enkle god jul & godt nyttår ville jeg ikke lagt dem sammen med pakkene men sendt dem siste uka. Ellers kunne jeg godt lagt dem sammen med pakker som skal i posten ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*GakkGakk* Skrevet 27. november 2006 #3 Del Skrevet 27. november 2006 jeg sender dem ut i midten av desember. Skriver en liten personlig hilsen på alle kortene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. november 2006 #4 Del Skrevet 27. november 2006 Julekort sendes i midten av desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Skyer Skrevet 27. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 27. november 2006 Men da er ikke 15 desember så galt da er ikke enkle god jul og godt nytt år. Er hjemmelagde kort med bilde på.. Tror jeg hiver dem inn i pakkene jeg. Så er det mindre sjangse for at kortene blir borte i kaoset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 28. november 2006 #6 Del Skrevet 28. november 2006 *Legger varsel inn på mobil* I år skal jeg være tidsnok ute med kortene! Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 28. november 2006 #7 Del Skrevet 28. november 2006 Til dem jeg sender pakke til sender jeg dem gjerne med pakken ja, men jeg sender ikke så mange pakker (fjernstyrer en del pakker (dvs får mamma eller min bror til å kjøpe for meg, og overfører penger, så slipper jeg porto og å være redd for at ting kan knuse etc)) og resten av julekortene sendes ut i siste halvdel av desember. På tide å begynne å lage dem ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. november 2006 #8 Del Skrevet 28. november 2006 Sender dem også ut i midten av desember. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå