fashiongutt Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Hei alle sammen, i morgen skal jeg bli sminket på visage butikken i Oslo. Spennende som gutt å dra dit tror jeg men butikken ser litt kult ut med masse morsom stæsj Fikk det som tips av noen jeg kjenner så synte at jeg måtte prøve om de kunne gjøre meg finere uten å gjøre meg for femi. Hva synes dere om gutter med sminke på? Hva kan gutter bruke av sminke og hva er over the edge Klem!
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Jeg kan ikke si jeg er noen stor fan av gutter med sminke.
Lola83 Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Sminke er pent på menn, HVIS du heter Marilyn Manson eller David Arquette. Mmm.. Sånn ellers er Visage den beste make up butikken ever..i Norge selvfølgelig.. Sephora er og blir favoritten. Kos deg
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Gutter kan til nød bruke litt dekkstift (i riktig farge!) hvis de er plaget av kviser. Alt annet ser helt for jævlig ut.
Rexina Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 (endret) Hvis en gutt har mørke øyne synes jeg det er fint med så vidt litt eyeliner for å fremheve de. Endret 27. november 2006 av Rexina
Catzy Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Gutter kan godt se litt mystiske ut ved å bruke eyeliner. Gothgutter med markerte øyne er hot, hvis de følger opp resten av stilen. Ellers er det litt vanskelig med gutter og sminke. Har lest at noen bruker pudder, litt maskara og andre litt diskrete produkter, men her er det en veldig tynn balansegang. Tror det funker best hvis man prøver å fremheve pene trekk på en nesten usynlig måte.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 (endret) Hva kan gutter bruke av sminke ← Ingenting. Endret 27. november 2006 av Bellatrix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå