nyregistrert Skrevet 26. november 2006 #1 Del Skrevet 26. november 2006 Hvordan går det an å skrive privat så ingen andre kan lese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 26. november 2006 #2 Del Skrevet 26. november 2006 da må du sende en PM til personen du skal skrive privat til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyregistrert Skrevet 26. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 26. november 2006 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 26. november 2006 #4 Del Skrevet 26. november 2006 Trykk på PM (til venstre, under nick og personopplysninger) og skriv i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyregistrert Skrevet 26. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 26. november 2006 Takk. Nå skal jeg se om jeg får det til. Jeg fikk en rosa firkant på skjermen nå hvor en skrev det var pm. Skal se om jeg kan se litt mer på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 26. november 2006 #6 Del Skrevet 26. november 2006 Du kan jo prøve og sende til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyregistrert Skrevet 26. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 26. november 2006 Ja det kan jeg prøve. Jeg sendte til hun jeg skulle, men vet ikke om jeg gjorde riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyregistrert Skrevet 26. november 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 26. november 2006 Takk Miami. Det stod ingen pm på den rosa meldingen jeg fikk fra deg så jeg takker her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 26. november 2006 #9 Del Skrevet 26. november 2006 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå