Gå til innhold

Trening av vaginamuskler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg ønsker å stramme opp/ trene musklene i vagina da jeg vet t dette kan ha sine forbedringer på sex-livet!

Noen tips hvordan man gjør dette? Kjpe vaginakuler/stang og hvilke str?

Pleier å knipe litt og kjenner med fingeren at det skjer noe der inne, men ikke så veldig intest vel og merke!

Ønsker sterk muskulatur :)

Ps. hvordan vet man at man er trang/ sterk/ kniper bra????

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Tror det er lettere å trene med kuler, enn helt uten, men husk at kulene ikke må brukes mer enn en halvtime om gangen. Muskulaturen kan nemlig krampe seg så du ikke får kulene ut igjen uten muskelavslappende (litt pinlig besøk på legevakta) hvis du overdriver.

Du skal knipe, ikke med rompemusklene, men sånn du ville knepet når du må tisse og ikke kan krysse beina. Lårene skal ikke være med å knipe. Musklene går i et åttetall rundt endetarmsåpningen og skjedeåpningen, så du skal kjenne at du kniper begge steder.

Når du har funnet ut hvor du skal knipe, så er det bare å knipe i vei. Prøv å holde knipen så lenge du kan. Det er ingen som kan se at du kniper, så det er lurt å gjøre det når du f.eks sitter på bussen eller foran pc'n el. l.. Hver dag. Det er bare bra for deg, både for sexlivet og for å unngå lekkasjer.

Skrevet

og prøv å knip "innover", begynn knipen ytterst og forsøk så å knipe innover, som om du melker noe, for min del så er det veldig effektivt både for egen nytelse og for å bli sterk der nede.

etter at jeg begynte å knipe innover også, leste om det en plass, husker ikke hvor, så har det gjort store forbedringer på egen nytelse, jeg kjenner nytelsen bare ved selve knipeøvelsen når jeg fikk til å knipe mer en bare ytterst, altså mer en den tissemuskelen.

Skrevet

takk!!

Føler at jeg kniper og kniper ( ikke rompe etc), men føler at bevegelsen er liten..

Har prøvd klinke kuler, men de ble sittendes fast der inne og kjente ingenting selv når jeg knep... Plasserte 2 kuler 2-3cm inn...

Tenkte å kjøpe vagina kuler- finnes de i ulike " vanskelighets-grad" eller strl?

Skal man bare ha de inne eller knipe samtdig? Eller kniper man kanskje automatisk?

Hvordan merker man forbedring? Har også prøvd å knipe under sex- men ingen reaksjon fra partner så tror ikke han merket noe..Ikke jeg heller..

Kanskje er jeg skikkelig slapp? 25 år, ung og frisk vel og merke!!

Skrevet

jeg har aldri klart å bruke sånne kuler jeg... kjøpte to forskjellige typer for lenge siden, ett par ganske små, men tunge og ett par større og lettere, ingen av dem fikk jeg særlig til..

så jeg har bedre effekt av å knipe uten noe inni, bruker den knipe innover-teknikken og får VELDIG tilbakemelding når jeg har sex, så tydeligvis funker det sånn sett og. Kjenner selv også, men måtte lære meg å føle etter og være tålmodig nok til å prøve litt før jeg fikk til.

du trenger sikkert ikke være direkte slapp selv om du ikke kjenner noe, men muskler som ikke er trent, vil jo ikke være mer en normalt sterke heller.

prøv ut litt forskjellig, du får kjøpt kuler med forskjellig tyngde også tror jeg, som da gir utfordring i at du må knipe for at de ikke skal falle ut igjen.

funker ikke det, prøv uten noe hjelpemidler.

Skrevet
Tror det er lettere å trene med kuler, enn helt uten, men husk at kulene ikke må brukes mer enn en halvtime om gangen. Muskulaturen kan nemlig krampe seg så du ikke får kulene ut igjen uten muskelavslappende (litt pinlig besøk på legevakta) hvis du overdriver.

Det der høres merkelig ut. Musklene vil vel slappe av når en sovner? Minner litt om den "urban myth" som går om et par som kom på legevakten totalt fastlåst :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Det der høres merkelig ut. Musklene vil vel slappe av når en sovner? Minner litt om den "urban myth" som går om et par som kom på legevakten totalt fastlåst :ler:

Om man sover eller ei har ingenting å si for hvorvidt man kan få krampe. Det tror jeg svært mange, særlig gravide, kan skrive under på. (leggkrampe i søvne)

Skrevet
Om man sover eller ei har ingenting å si for hvorvidt man kan få krampe. Det tror jeg svært mange, særlig gravide, kan skrive under på. (leggkrampe i søvne)

Det vet jeg (har hatt mine runder det selv), men at det varer mer eller mindre evig har jeg aldri hørt om. Men du har rett, jeg tenkte litt for kort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...