Gå til innhold

Gulvteppe til barnerommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha et jenteteppe og et gutteteppe. Finner ingen fine....bare disse "bilteppene" med veier.....eller knøttsmå tepper som man kunne hatt til dørmatter :forvirret:

Noen som vet hvor de har fine tepper? Vanlig butikk eller nettbutikk.

På forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.sprell.no har noen fine i ull (kan ikke fordra syntisk selv, så for min del må det være naturmaterialer)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Fant et fint Ole Brumm-teppe i grei størrelse (tror det er omtrent 80x150 eller noe sånt) på Hansen&Dysvik.

Skrevet

Ikea har også forskjellige typer. Sprell sine er kjempefine, men koster 1200 kroner stykket, mener jeg å huske.

Skrevet

Minst mulig tepper til barnerom er et fint prinsipp, synes jeg. Med tanke på allergier og støv.

Skrevet

De på Sprell var jo kjempefine....men utrolig dyre.....bare et teppe under 1000 kr (0g det var bomull....men kjempesøtt)....de fleste kostet nesten 2000..... :forvirret:

Hansen og Dysvik har sluttet hos oss....får sjekke neste gang jeg er i Stavanger da. Ikea sine (på nettet) likte jeg ikke....kan hende de har noen flere i butikken....må til Stavanger da også ;)

Ingen flere nettbutikker??

Skrevet
Minst mulig tepper til barnerom er et fint prinsipp, synes jeg. Med tanke på allergier og støv.

Enig. Hvis det absolutt skal være et teppe på barnerom bør det være et dyrt et. Billige tepper er vel nesten uten unntak syntetiske eller loer noe voldsomt.

Skrevet

Til 4åringen vår kjøpte vi et Disney Prinsesseteppe. Vi kjøpte det på Toys "r" us, men jeg har sett det flere andre steder, bl.a i leketøysbutikker.

Teppet loer ikke, det sitter godt på gulvet og det er med "paradis" til stor glede for jenta. Hun (og vi) hopper nesten hver dag og balansen hennes har utviklet seg enormt etter at vi kjøpte teppet :)

• 3 uker senere...
Skrevet
Hvis det absolutt skal være et teppe på barnerom bør det være et dyrt et. Billige tepper er vel nesten uten unntak syntetiske eller loer noe voldsomt.

Vi har syntetisk teppe - og allergiske barn.. :sjenert: Det går fint det. Man bruker det jo ikke til noe annet enn å gå på?

Så lenge det ikke støver fælt syntes jeg det er greit. Trodde nesten at ulltepper støvet en del jeg..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...