Gjest Frk. Grønn Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 (endret) Det har sikkert vært et tema her på forumet mange ganger før, men det kommer jo stadig nye medlemmer og erfaringer, så jeg prøver meg Både ansiktet og kroppen, og føttene - ikke minst, trenger jo gjerne litt ekstra pleie i dette kalde vinterhalvåret, og man føler seg gjerne blek og gusten. Hvordan liker du å skjemme bort huden din på vinterstid? Si gjerne litt om hvilken hudtype du har. Tror jeg har blandingshud (aldri vært hos hudpleier, men har lyst etter jul). Selv liker jeg å bruke Satsuma Body Scrub fra Body Shop for da lukter huden så deilig appelsin etterpå :-D Begynte for ikke så lenge siden med Mango Body Butter fra Body Shop også, og den er god når huden er litt tørr (typisk vinterhud). Når det gjelder ansiktet så bruker jeg også jevnlig peeling her, pluss ansiktskrem og Vitamin C Eye Reviver fra Body Shop. Vitaminer er viktig for huden Edit: skrivefeil Endret 26. november 2006 av StineMa
Rexina Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Jge pleier å bruke en mye rikere bodylotion på kroppen, før jeg legger meg. Huden er silkemyk når jeg våkner. Også pleier jeg alltid (ved juletider) å kjøpe Palmolive dusjsåpe, den lilla, for lukta minner meg om jul av en eller annen grunn.Det er luksus for meg
Rexina Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Fuktighetsmaske til ansiktet er deilig ← og hårkur er også skikkelig digg. Samme med fotbad og stearinlys når man tar et bad, og å drikke te og tenne røkelse. Fyre på peisen, drikke kakao. Å jeg elsker vinteren
Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 Masker til både hud og hår er kjempegodt! Synes det er litt luksus å gå til friøsren også jeg, selv om jeg prøver å gjøre det minst hver 8. uke Hvordan frisker dere opp huden hvis dere føler dere bleke?
Gjest Deception Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Masker til både hud og hår er kjempegodt! Synes det er litt luksus å gå til friøsren også jeg, selv om jeg prøver å gjøre det minst hver 8. uke Hvordan frisker dere opp huden hvis dere føler dere bleke? ← Lett selvbruner funker bra.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Det er sant Tror jeg skal lese litt på forumet og finne en god til ansiktet. På kroppen funker jo Dove Summerglow
Rexina Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Jge liker veldig godt selvbruneren til Loreal
Snuppen Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Hvor får man kjøpt fuktighetsmaske til kroppen? Og noen som vet om hvor man får kjøpt leppepeeling og leppekrem?
Nemesis Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 Hvor får man kjøpt fuktighetsmaske til kroppen? Og noen som vet om hvor man får kjøpt leppepeeling og leppekrem? ← De har leppepeeling på bodyshop, men du kan også bruke en myk barnetannkost.. Smør på med en god lipsyl og vent et par minutter før du børster leppene forsiktig
Snuppen Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Okej! takktakk.. kanskje billigere og bare ta en tannbørste ja..hm
Rosenrød Skrevet 27. november 2006 #12 Skrevet 27. november 2006 Jeg bruker: Ole Henriksen On the go cleanser Premier dead sea øyeserum Fuktighetserum fra Dermalogica Ole Henriksen øyekrem Ole Henriksen herbal day cream Tre forskjellige ansiktsmasker fra Dermalogica For kroppen: Dermalogica peeling Victorias secret dusjsåpe Victorias secret body lotion Men nå reiser jeg snart til London og der skal jeg shoppe masse Loccitaneprodukter!!!!
Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 Men nå reiser jeg snart til London og der skal jeg shoppe masse Loccitaneprodukter!!!! ← Heldiggris! Jeg kjøpte Piz Buin selvbruner til ansiktet i dag, bare for å prøve litt. Prøvde Natusan sin i fjor, og da ble huden bare utrolig fet og ekkel (og gul.. ). Piz Buin sin virker litt bedre så langt, men fortsatt en stund til jeg ser noe resultat, tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå