Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv gjerne ned hvilke produkter, farver du er mest fornøyd med.. :sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

børstene er visstnok bra. har prøvd masse fra mac, har vært fornøyd med det meste. men hadde begynt med noen skygger.

Skrevet

Jeg har ikke brukt så mye MAC, men jeg er i allefall veldig godt fornøyd meg lipglossen GLASS. Har den som er uten farge.

Gjest Deception
Skrevet

Stort sett er det ikke kvaliteten på produktene som har overveldet meg, men mer utvalget i ulike farger osv. Øyeskyggene er helt OK, de har noen gode puddere og foundationer, mens Lipglassene, for eksempel, liker jeg ikke, for de tørker ut leppene noe sinnssykt, og lukter sterkt av karamell/vanilje. Men de finnes i utrolig mange flotte farger, og prisene er også OK.

Skrevet

Har både rouge, øyenskygge og leppestift (ikke gloss) som jeg er superfornøyd med. Både utvalget og kvaliteten er bra !

Rougen er rosa

Leppestifften plommefarget

Øyesnkyggen grønn/bronse farget

Fargekodene har jeg dersverre ikke her, men kan sjekke!

Skrevet

Jeg bruker Paint øyenskygge i fargen Canvas som primer for andre skygger. Fungerer utmerket, kommer i tube og er lett å påføre uten å slite i huden.

Lipglossen er jeg ikke fornøyd med. Synes i likhet med Deception at den tørker ut leppene.

Skrevet

Sminkebørstene og et skimmerpudder (limited edition tror jeg) er jeg veldig førnøyd med. Liker også en eggeskallblå øyenskygge.

Skrevet

Jeg bruker øyeskygger fra Mac, og de er lette å påføre og sitter godt! :)

Så jeg skal garantert kjøpe mer Mac. :Nikke:

Skrevet

Ååå! Hvorfor har vi ikke Mac i Bergen, for jeg vil også prøve :sur:

Skrevet

De har litt på eBay. ;)

Skrevet
De har litt på eBay. ;)

Orker ikke og pese med e bay jeg, lettere og bare løpe ned i byn og kjøpe.. Jeg digger skyggene og liplinerene...kom gjerne med flere av deres favoritt produkter folkens. Noen som har prøvd foundation, pudder derfra? Jeg er ute etter litt sånn porselensdukke aktig look.. Heldekkende og pen i farven, helst lys creme.. :sminkedokke:

Skrevet
Orker ikke og pese med e bay jeg, lettere og bare løpe ned i byn og kjøpe.. Jeg digger skyggene og liplinerene...kom gjerne med flere av deres favoritt produkter folkens. Noen som har prøvd foundation, pudder derfra? Jeg er ute etter litt sånn porselensdukke aktig look.. Heldekkende og pen i farven, helst lys creme.. :sminkedokke:

Den var nok rettet mot meg som ikke bor i Oslo og kan løpen bort til Mac butikken :)

Skrevet
Den var nok rettet mot meg som ikke bor i Oslo og kan løpen bort til Mac butikken :)

Selvfølgelig :sminkedokke:

Skrevet

Hvor ligger MAC-butikken? Skal til Oslo i helga, og tenkte at jeg skulle innom en tur... :)

Gjest Deception
Skrevet
Hvor ligger MAC-butikken? Skal til Oslo i helga, og tenkte at jeg skulle innom en tur... :)

Er ikke det på Glasmagasinet, da? Tror du finner info på Esthetique sine sider.

Skrevet
Er ikke det på Glasmagasinet, da? Tror du finner info på Esthetique sine sider.

Ok. Takk skal du ha! :)

Skrevet

Jepp, på Glassmagasinet.

På hjørnet ut mot Stortorvet.

Kjempefin avdeling og kunnskapsrik betjening. :)

Skrevet

Var innom Mac-butikken i helga og kjøpte et par øyenskygger og en kost. Prøvde øyenskyggene i dag og jeg må si at de ikke var så mye å skryte av. De stripet seg jo etter at jeg hadde hatt dem på i bare noen få timer! :forvirret: Nå brukte jeg riktignok ingen primer så de sitter sikkert bedre med det, men har prøvd mange øyenskygger som er bedre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...