Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 27. november 2006 #21 Skrevet 27. november 2006 "Studine" 83? :klø: 83 år da i så fall?
Lurvina Skrevet 27. november 2006 #22 Skrevet 27. november 2006 "Studine" 83? :klø: 83 år da i så fall? ← Eller 83-modell
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 27. november 2006 #23 Skrevet 27. november 2006 Jau, men enten er det bare gamle kåner, eller menn som utgir seg for å være yngre studenter som ville kommet opp med noe slikt *generalisere som fy*
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #24 Skrevet 27. november 2006 Jeg er mann og jeg ELSKER å slikke mus ! Særlig en nybarbert mus er bare helt herlig. Var sammen med en jente når jeg var 20-23, og jeg slikket henne til orgasme minst 3 ganger i uken, det var suverent, he he. Tror det var da jeg fikk sansen for fitteslikking for alvor. Men det rare er jo at ikke alle jenter liker å bli slikket. Faktisk er det mange som ikke vil bli slikket, selv om nesten alle jenter suger pikk. Har blitt fortalt at mange jenter bekymrer seg enormt for om de smaker/lukter godt, og at det er derfor så mange kvier seg. ← 3 ganger i uka?? kylling! Gjør det hver bidige dag jeg og det kommer jeg til å fortsette med
Aldebaran Skrevet 27. november 2006 #25 Skrevet 27. november 2006 Å slikke er fysisk, og psykisk godt! Smaken blir jo som med mat! Det ikke alle som liker fisk heller! Men følelsen av å stikke tunga mellom to følsomme, varme og våte lepper, kan jeg ikke skjønne at ikke alle liker! Jeg skal hvertfall ikke slutte med det før tunga mi detter ut, eller den spesielle personen min sier at ho ikke vil.
Lupus Skrevet 27. november 2006 #26 Skrevet 27. november 2006 Jeg for min del blir sinnsykt tent av det. Det å se at madammen nyter det jeg gjør, at hun stønner og vrir seg, at hun kommer. At det kan gjøre en hvilken som helst grå regnværsdag til en happy dag, det er vel uslåelig er det ikke? Dessuten smaker det jo godt
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2006 #27 Skrevet 28. november 2006 Jeg for min del blir sinnsykt tent av det. Det å se at madammen nyter det jeg gjør, at hun stønner og vrir seg, at hun kommer. At det kan gjøre en hvilken som helst grå regnværsdag til en happy dag, det er vel uslåelig er det ikke? Dessuten smaker det jo godt ← Jeg er helt enig, jeg blir også kjempetent av å slikke og suge en jente. Det smaker sex og kvinne, helt suverent ! Og jeg blir j..... kåt av det også !
Gjest gjest mann Skrevet 28. november 2006 #28 Skrevet 28. november 2006 Skriver under på at det vanligvis er godt og opphissende å slikke en kvinne der nede. Men jeg bommet stygt en gang på en ONS for en del år siden. Det smakte og duftet mest som gammelt toalett, og da måtte jeg gi meg på hele greia. Det var til de grader turnoff at jeg skyldte på for mye vin og kom meg vekk derfra. Trasig for henne, men hun fikk aldri vite den egentlige grunnen.
punktom Skrevet 28. november 2006 #29 Skrevet 28. november 2006 Skriver under på at det vanligvis er godt og opphissende å slikke en kvinne der nede. Men jeg bommet stygt en gang på en ONS for en del år siden. Det smakte og duftet mest som gammelt toalett, og da måtte jeg gi meg på hele greia. Det var til de grader turnoff at jeg skyldte på for mye vin og kom meg vekk derfra. Trasig for henne, men hun fikk aldri vite den egentlige grunnen. ← Og rundt omkring i dette langstrakte landet vil snart mange jenter som har lest denne tråden og har opplevd en mann som plutselig måtte komme seg avgårde, diskret lukte på seg selv.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. november 2006 #30 Skrevet 28. november 2006 Jeg har vel slikket mere 300 jenter - har mistet tellingen for lengst. Det er noe av det beste med helse sex opplevelsen å kose dere nede. Men det finnes også noen jenter som jeg dropper å gjøre det med da noen kan ha sterk vond kjønnslukt eller rett slett ikke normalt renhold i skrittet. Det er selvsagt deilig å dusje sammen og være rene før en drar igang der nede. Å slikke en jente er dyd av tolmodighet og kunst og gjør du rett - vil hun aldri slippe deg og hverfall aldri glemme sexen med deg. Jeg har stort sett klippe kort til mine gamle flammer som jeg har ett lengre sexuelt forhold med og det er jo bare stas for meg ....
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #31 Skrevet 29. november 2006 Kan du dele denne hemmelige formulaen?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #32 Skrevet 29. november 2006 Jeg syns det er kjempegodt! ← Fordi du liker at gutten er kåt eller fordi du godt kunne ha tenket deg å drikke et glass av det våte som kom ut? ( . ) ( . )
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #33 Skrevet 29. november 2006 Jeg synes også det er stas å slikke en jente. Unntaket er like før og under mensen. Da smaker det ikke noe særlig. Har hun ikke dusjet på et par dager kan smaken også være litt besk. Men bortsett fra disse tilfellene smaker det ganske nøytralt, og ikke vondt ihvertfall. Og så er det jo veldig opphissende å merke at hun nyter det.
Scorpina Skrevet 29. november 2006 #34 Skrevet 29. november 2006 Tråd ryddet for unødvendige kommentarer Scorpina (mod)
Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #35 Skrevet 29. november 2006 Som jeg har sagt før; sånn aktivitet liker jeg ikke! Det er varmt, det er vått, og det blir bare varmere og våtere jo lenger man holder på! Dessuten blir det mer og mer støy fra henne, noe som heldigvis dempes noe ved at lårene hennes presses sammen rundt ørene mine. Ikke ligger hun rolig, heller - det er utrolig irriterende når hun presser hodet mitt lenger ned samtidig som underlivet roterer. Til slutt får hun sånne kjipe sammentrekninger også, mister liksom helt koordinasjonen i bevegelsene på toppen av alt annet plagsomt. At hun ikke kan lære seg å bare ligge helt stille og pent, azz!
Gjest glamourgirl Skrevet 29. november 2006 #36 Skrevet 29. november 2006 Fordi du liker at gutten er kåt eller fordi du godt kunne ha tenket deg å drikke et glass av det våte som kom ut? ( . ) ( . ) ← Nå er det sånn for meg at det er ikke slik at jeg kan si det smaker "en konkret sammenligning" av en mann, ei heller av sperm. Men jeg syns hele opplevlesen smaker godt, det smaker mann og sex og kåt og glede. Å drikke det samme av et glass hadde liksom tatt fra det viktigste momentet, nemlig mannen. Men jeg syns smaken er god, og det er ikke bare fordi mannen er kåt. Capice?
Studine83 Skrevet 29. november 2006 Forfatter #37 Skrevet 29. november 2006 Ok... interessant å høre forskjellige meninger her:) Jeg har aldri skjønt hvorfor så mange jenter synes det er så ekkelt å svelge når hun har sugd en gutt, det er jo bare ett svelg og det er det, mens gutten jo må slikke en jente som er våt under hele akten.. så jeg synes guttene har mer å klage over, men har vi jenter noengang fått klager på det? Nope! Det er bare det jeg synes er et paradoks...
Gjest Silmarill Skrevet 29. november 2006 #38 Skrevet 29. november 2006 (endret) Som jeg har sagt før; sånn aktivitet liker jeg ikke! Det er varmt, det er vått, og det blir bare varmere og våtere jo lenger man holder på! Dessuten blir det mer og mer støy fra henne, noe som heldigvis dempes noe ved at lårene hennes presses sammen rundt ørene mine. Ikke ligger hun rolig, heller - det er utrolig irriterende når hun presser hodet mitt lenger ned samtidig som underlivet roterer. Til slutt får hun sånne kjipe sammentrekninger også, mister liksom helt koordinasjonen i bevegelsene på toppen av alt annet plagsomt. At hun ikke kan lære seg å bare ligge helt stille og pent, azz! ← Etter din beskrvelse så kan jeg ikke fatte at hun ikke bare ligger å later som hun er død.Du må skjerpe deg på det området,stakkars dame som opplever dette Jeg elsker å bli slikket og jeg tror de fleste jenter liker det. Det er helt naturlig å si hva man syns om dette om man ikke ser på det som unaturlig eller rett og slett ikke vil prate høyt om det.! (ikke alle sier det selv om det er naturlig for dem å få det utført da) For å svare på trådstarter sitt spørsmål så tror jeg at de fleste gutter blir opphisset av å slikke ei jente.Det tror jeg fordi gutten føler en opphisselse ved å være så nær det kvinnelige kjønn, og fordi de ser at det kvinnelige kjønn nyter det i fulle, vibrerende drag! Det finns unntak men ikke så veldig mange tror jeg! Tar jeg feil vil jeg bli arrestert med håndjern Endret 30. november 2006 av Silmarill
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå