Studine83 Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 (endret) Endret av meg selv... Endret 6. mars 2007 av Studine83
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Jeg vet jeg er kvinne, og du spør menn. Uansett, menn er stort sett skapt slik at de tenner på våre lukter og smaker. Ønsker en mann og slikke deg, så regn med at han gjør det fordi han har lyst, og fordi han tenner på deg og det du smaker! Slapp av og nyt det!
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Nei er ikke ekkelt i det hele tatt. Er jo halve morroa det
Studine83 Skrevet 26. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2006 Men mange jenter synes jo det er ekkelt å få sperm i munnen, hadde det ikke da vært naturlig at like mange gutter syntes det er ekkelt å slikke en jente som er våt?
Gjest glamourgirl Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Tran? Det smaker ikke tran Tror ikke det er helt rett å sammenligne det våte hos oss med sperm. Mer med det våre som kommer ut av gutten når han er kåt.
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Det smaker tran. Liker du tran? ← Friske jenter smaker ikke tran! De smaker litt mer metall/salt.
Gjest Mømø Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Sikkert like guffent for deg å tenke på å slikke ei jente som det er for gutter å tenke på å suge samme kjønn. Ja, her tenker jeg på hetroseksuelle.
Lestat Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Nei, ikke noe ekkelt i det. Hvis hun derimot ikke ble våt av det hadde jeg nok syntes det var rimelig ekkelt/pinelig dog
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 Nei, ikke noe ekkelt i det. Hvis hun derimot ikke ble våt av det hadde jeg nok syntes det var rimelig ekkelt/pinelig dog ← Nettopp!
Gjest Ikke alle menn liker dette Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Jeg er mann, og jeg liker ikke å slikke fitte. Det er en konsistens og smak som rett og slett ikke tiltaler meg. Jeg gjør det noen ganger allikevel, men det er fordi jeg vet det er deilig for jenta, men ikke fordi jeg blir kåt av saftene hennes eller fordi jeg syns det er godt å slikke.
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #12 Skrevet 27. november 2006 Jeg er mann, og jeg liker ikke å slikke fitte. Det er en konsistens og smak som rett og slett ikke tiltaler meg. Jeg gjør det noen ganger allikevel, men det er fordi jeg vet det er deilig for jenta, men ikke fordi jeg blir kåt av saftene hennes eller fordi jeg syns det er godt å slikke. ← Nå er det vel få som synes det er godt å slikke/suge. Det som gjør at folk liker det er vel gjerne det at man merker at partneren har det veldig godt, og det i seg selv er veldig opphissende.
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 Jeg syns det er kjempegodt!
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #14 Skrevet 27. november 2006 Nå er det vel få som synes det er godt å slikke/suge. Det som gjør at folk liker det er vel gjerne det at man merker at partneren har det veldig godt, og det i seg selv er veldig opphissende. ← Jeg er mann og jeg ELSKER å slikke mus ! Særlig en nybarbert mus er bare helt herlig. Var sammen med en jente når jeg var 20-23, og jeg slikket henne til orgasme minst 3 ganger i uken, det var suverent, he he. Tror det var da jeg fikk sansen for fitteslikking for alvor. Men det rare er jo at ikke alle jenter liker å bli slikket. Faktisk er det mange som ikke vil bli slikket, selv om nesten alle jenter suger pikk. Har blitt fortalt at mange jenter bekymrer seg enormt for om de smaker/lukter godt, og at det er derfor så mange kvier seg.
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #15 Skrevet 27. november 2006 Jeg syns det er kjempegodt! ← Så det er fysisk godt for deg å suge på noe? Tviler ikke på at det er sant, me synes det høres veldig merkelig ut. Å bli kilt på ryggen er godt..
Gjest glamourgirl Skrevet 27. november 2006 #16 Skrevet 27. november 2006 Jeg kan få orgasme av å suge en mann, ja. For meg er det godt. Men, jeg er jo ikke alle.
Gjest Bellatrix Skrevet 27. november 2006 #17 Skrevet 27. november 2006 Jeg syns det er kjempegodt! ← Jeg også.
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #18 Skrevet 27. november 2006 Jeg kan få orgasme av å suge en mann, ja. For meg er det godt. Men, jeg er jo ikke alle. ← Jøss, heldige jævel!
Amalie_85 Skrevet 27. november 2006 #19 Skrevet 27. november 2006 Syns det er skikkelig opphissende å suge sambo jeg. Men blir jeg sliten gjør jeg bare noe annet. Det er ikke noe gøy å bare suge. Eller bare å bli slikket! Mmmmm... Å det er lenge til sambo kommer hjem......
Tsjopp Skrevet 27. november 2006 #20 Skrevet 27. november 2006 Slapp av; det er bare digg, så lenge jenta passer på å vaske seg nedentil litt oftere enn en gang i måneden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå