Fibi Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 som nevnt i en tidligere tråd tenker jeg på å flytte litt på meg. I den forbinnelse må jo barna bytte skole. Jeg vet det varierer litt hvor "gode" skolene er. Jeg kjenner ingen som har barn i dette området, og aner ikke hvilken skole jeg skal velge. Jeg kommer til å velge skole først og deretter bosted. Litt bakvendt kanskje, men siden jeg har barn med spesielle behov er skole veldig viktig for meg. Noen som har noen erfaringer med skoler i dette området? Eller vet hvor jeg kan henvende meg for å få slik informasjon?
Gjest Mayamor Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 De aller fleste velger vel at "sin skole" er best - så her er det ikke lett å få noe objektivt svar vil jeg tro. Men jeg har venninner/familiemedlemmer som har barn på: * Bjørdalsskogen skole - de er fornøyd * Loddefjord skole - de er fornøyd * Loddefjord skole - byttet fra Bjørndalsskogen - er fornøyd nå * Vadmyra skole - de er fornøyd * Holen skole - mellomfornøyd * Nygårdslien skole - mellomfornøyd Vet ikke hvilke skoler du mener - men dette var det jeg kom på i farten. Selv bor jeg ikke på den kanten av Bergen, så egenhendig kunnskap har jeg ikke. Når det gjelder å finne et sted å slå seg til ro er det jo flere faktorer som spiller inn. Lykke til med valgets kval.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå