Linnie Skrevet 25. mars 2002 #1 Del Skrevet 25. mars 2002 Sommeren nærmer seg desverre må jeg si! Det er på tide å avdekke de GRUSOMME cellulittene igjen!! ER det virkelig noe som hjelper??? Jeg er ikke spesielt stor (167cm. og 54kg)men allikevel er de der, og de blir bare verre og verre!! Er noen som har noen råd som virkelig virker??? Jeg gruer meg virkelig til bade sesongen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 25. mars 2002 #2 Del Skrevet 25. mars 2002 Føler med deg... kunne gjerne trenge noen gode råd jeg også...snufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 25. mars 2002 #3 Del Skrevet 25. mars 2002 (endret) .... Endret 7. oktober 2006 av Cleopatra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 31. mars 2002 #4 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg har også begynt å få - på lårene-er det etter 25 års dagen at kroppen forandrer seg? Merket at jeg la på meg fortere,får apelsinhud(snufs)osv.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Woila! Skrevet 16. mars 2003 #5 Del Skrevet 16. mars 2003 Trening hjelper!Gjør mange slags former for "lår-trening" og du vil etter hvert merke at cellulittene blir mindre synlige! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå