Gulltopp Skrevet 26. november 2006 #1 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har så smått begynt å skrive julekort til slekt og venner og fant to "dikt" som jeg synes er fine. Har skrevet litt personlig til hver enkelt og avslutter med et av disse dikta. Må julen bli fin og gi ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine. God jul til deg og dine. Ønsket er gammelt og ennå så ekte, en fredelig jul vi ønsker med dette. Sender deg en juleklem og håper den finner frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. november 2006 #2 Del Skrevet 26. november 2006 Næmmen, det var to fine dikt! Tror jammen jeg skal stjele ideen, for "god jul og godt nytt år" begynner å bli litt gammelt. I tillegg til noen personlige ord, blir det veldig fint, ja . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. november 2006 #3 Del Skrevet 28. november 2006 SMART! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg er helt enig i at det vanlige "god jul... osv" kan bli litt kjedelig. Disse diktene kom jammen som bestilt! Takk, gulltopp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 29. november 2006 #5 Del Skrevet 29. november 2006 Oi, har sett etter dikt til å ha i julekort, men har ikke funnet noe passende. Men disse var jo midt i blinken Tusen takk gulltopp :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulltopp Skrevet 29. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 29. november 2006 Artig at det er flere som liker disse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Anne*** Skrevet 29. november 2006 #7 Del Skrevet 29. november 2006 Kjempeflotte dikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunkullan Skrevet 29. november 2006 #8 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg syntes de var kjempe søte! Har du noen fler? Vet du hvor man kan finne noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 29. november 2006 #9 Del Skrevet 29. november 2006 Ååååååååh!! Næmmen! Håper du ikke har noen copyright på det diktet for det vil jeg gjeeeeerne "låne" Enig - "god jul og godt nytt år ønskes..." begynner å bli litt brukt. Dugende ja - men vèl brukt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå