Gå til innhold

Når debuterte du?

Fremhevede innlegg

Gjest Jente 22
Skrevet

Jeg var 20,5 år. Har aldri sett poenget med å ha sex med noen bare for å ha sex. JEg ville at min første gang skulle være med noen jeg var glad i, og med noen som var glad i meg :Hehe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 18 og 1måned ca. Kjæresten min ventet på meg i over 7 måneder før jeg var klar, og han presset meg aldri. :) Han er 23, og har hatt seg mye før meg, dette var for to måneder siden. :P Det var vondt og jeg blødde og hele styret, men nå er det kjempe gøy. :)

Skrevet

jeg var 18 og det var med han jeg nå er gift med.

Det er da elleve år siden.

Skrevet

17 år og 1 måned :)

Sammen med min fantastiske gutt :rødme:

Skrevet

Jeg var 17. Følte meg veldig seint ute i forhold til alle andre, husker jeg.

Skrevet

Jeg var nesten 18 år.. følte at jeg var så sent ute så endte opp med å ha sex bare for å ha sex liksom.. ikke bra. angrer på det nå:(

Skrevet

15! Hadde hatt lyst et par år, men var jo ikke bare å hoppe til sengs med noen heller -følte jeg.

Skrevet

17 år og 5 dager.

Hadde vært i forhold i et halvt år, men føler jeg burde ventet lengre. Kjente henne ikke så godt som jeg trodde :/

Skrevet

Jeg var 18.

Det var ikke så veldig spesielt. Var med en jeg møtte tilfeldig gjennom venner, og jeg husker at første gang vi hadde øyenkontakt sa det bare pang. Det var en gjensidig fysisk tiltrekning jeg ikke har kjent maken til verken før eller siden. Festet litt med samme gjeng og pratet endel og ble kjent. Hadde veldig bra kjemi. Så hadde vi sex en natt etter en fest ikke så lenge før han skulle reise tilbake til studiebyen sin.

Kanskje ikke en dyp emosjonell opplevelse, men vanvittig godt!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg var 18. Helt passe tidspunkt for meg, men hadde neppe spilt noen rolle om det var litt før eller litt senere.

Var 13,5 år.

Men da skal det jo sies at vi hadde vært sammen 1 år og jeg var moden for alderen;)

Anfrer ikke!

Gjest Gjest_girl_
Skrevet

Jeg var 14, to måneder før 15årsdagen min..

nå, to år senere, mener jeg at jeg var for rask, selv om det var jeg som tok intiativet.. HAdde bare vært sammen i et par uker..

Jeg ble veldig såret få måneder senere, så mente jeg var for rask ute.. Man MÅ løre seg å stole på gutten før man gir seg selv for raskt.

Men jeg er glad i sex, og kan ha uforpliktende sex med noen, men i forhold syns jeg man skal være mer påpasselig, i forhold er det mer følelser i det.

Skrevet

Var rundt 14.. Var full og ble på en måte overtalt av en"kompis". Helt forjævlig.. Etter det tok det 2 år til jeg klarte tanken på det igjen. (Da var det med en kjæreste)

(og ja, vet det var alt for tidlig å drikke alkohol)

Skrevet

Jeg var 16 år og 3 mnd..

Hadde på forhånd bestemt at jeg skulle være lovlig, og jeg skulle være edru. Overholdt desverre bare en av de to reglene mine, og gutten var en drittsekk.

Gjest Browniiez
Skrevet

16,3 og jeg angrer. Et halvt år senere kom jo drømmeprinsen jeg skulle så gjerne hatt min første gang med... *sukk*

Skrevet

Jente 26 her...

Jeg var 18 år, var fint og greit....ingenting å angre på :)

Skrevet

Jeg var 14, men nå skal det nevnes at jeg var vannvittig tidlig ute utviklingsmessig. Hadde jo hatt mensen i 5 år da...

Skrevet
Jeg var 14, men nå skal det nevnes at jeg var vannvittig tidlig ute utviklingsmessig. Hadde jo hatt mensen i 5 år da...

Fikk du mensen da du var ni?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...