Gå til innhold

Når debuterte du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 og 5 dager.... Min første hyttetur med min første skikkelige kjæreste. Krangla med mamma for å få lov og dra, husker jeg. Og var kjempestolt dagen etterpå - selv om selve akten var latterlig! :ler:

Skrevet

jeg var 13,5

Følte meg helt klar.

men er selv veldig moden for aleren.

Er 22 år nå, men angrer ikke

Skrevet

Jeg var såvidt fylt 14, sikkert mange som mener at det er for tidlig, men for min del så var det en utrolig opplevelse, fordi vi var så trygge på hverandre og stemningen var bare helt riktig. Har aldri angret en dag.

Skrevet

Jeg var 18 da jeg hadde mitt første samleie.

Skrevet

Jeg var 19, han var 19, og det er fremdeles oss to etter snart 20 år

Skrevet

jeg var 17,5..

Angrer vel ikke direkte, men han er vel en av de jeg godt kunne strøket av lista hvis jeg kunne :ler: Ble slutt like etterpå og det ble bare med den gangen..med han altså!

Gjest Perfekt biff
Skrevet
Hadde muligheten da jeg var 14-15, men ville ikke og da ble det også slutt mellom meg og min første kjærlighet :roll:

Mulighetene var veldig mange fra jeg var 14 til jeg pulte for første gang som 17åring... Var fast bestemt for å "Vente til jeg fikk en flott kjæreste", men min første kjæreste som 14 åring hadde så mange "svin på stien" at jeg ikke orket tanken på å gjøre det med han. Det varte forøvrig en måned men den kisen.

Første gang var ikke med min første kjærlighet, men med min største forelskelse. Vi kunne ikke bli et par, da han bor i et annet land, men dagen før vi reiste fra hverandre "gjorde vi det", og det var veldig deilig. Sexen gjorde ikke vondt, men det gjorde ganske vondt å dra fra han dagen etterpå.. og i flere måneder etter det.

Første gangen var veldig bra, men jeg hadde spart meg for en liten kjærlighetssorg hvis jeg hadde latt vær, og dessuten så hadde det vært veldig fint hvis min kjære (som er min første kjærlighet) hadde vært den første.

Skrevet

Jeg var 20.

Var egentlig klar når jeg var 18. Men hadde ingen kjæreste før jeg var 20.

Skrevet

Jeg var 18. Meget bevisst valg å vente så lenge. (bestemte meg som 15-åring å vente til jeg ble 18)

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Debuterte sommeren jeg var 15. Han var 24 og syntes jeg var "skikkelig dame" :ler: Det var en fin opplevelse, dog var jeg noe full og hemningsløs.

Skrevet

Det er vel en måned siden nå.. og jeg er 17. Blir 18 i Februar. Alt gikk til helvette.. broren til en kompis. hakke hørt no siden :klappe::sjenert:

Skrevet

Jeg var 16, hun var 14. Hun var erfaren, jeg var klønete.

Jeg ventet flere år til neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...