Gå til innhold

Når debuterte du?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 16. Skulle gjerne venta, for debuten betydde absolutt ingenting.

Skrevet

Jeg var 15, han var 18. Vi hadde vært sammen i 3 mnd, og han presset meg aldri. En god første gang.

Skrevet

Jeg var 16. Det var en kjempefin opplevelse. :)

Skrevet

141/2, og vi var sammen til jeg var 16. Vi var like gamle (unge) og uerfarne, og gjorde våre første seksuelle eksperimenter sammen. Likeverdig, trygt og med følelser. Bra erfaring!

Skrevet

Omtrent 17 år, fire måneder og 12 dager. Til gjengjeld varte det ikke mange sekundene.

Gjest Maksprell
Skrevet (endret)

Det året jeg fylte 20..hadde lovet meg at det IKKE skulle skje i fylla...pøh..det skjedde i det minste med en som jeg hadde fast følge med i 3 år iallefall..liten trøst kanskje..

Han beskreiv opplevelsen slik; det var som om å løpe seg på en vegg med en stiv en.. :ler:

Endret av Maksprell
Skrevet

Hadde muligheten da jeg var 14-15, men ville ikke og da ble det også slutt mellom meg og min første kjærlighet :roll:

Jeg ventet til jeg var 18, og da var det ikke i et fast forhold men han jeg debuterte med hadde også sin første gang og vi koste oss fra kl. 4-5 på natta til klokka var tre neste dag. Husker det natta med gode minner! :)

Skrevet

;) AKKURAT fylt 18 år!

Til Asian Dub Foundation....

;)

Gjest graceland
Skrevet

Jeg var 7, og han var 8.

Men "ordentlig" sex hadde jeg for første gang da jeg var 18.

Gjest Silmarill
Skrevet
Omtrent 17 år, fire måneder og 12 dager. Til gjengjeld varte det ikke mange sekundene.

:ler: Betviles ikke at det varte noen få sekunder

Jeg tror jeg var 17 og gutten 17 år og det varte ikke så lenge det heller

Skrevet

Jeg var 16 år. Fin opplevelse. :)

Skrevet

Jeg var 14. Angrer ikke i det hele tatt, det var en flott opplevelse med en person jeg var veldig glad i.

Skrevet

Var 14...var over så fort så jeg sto igjen som ett spørsmålstegn :legrine: men angrer ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...