Gjest Gjest_Nelle_* Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Er en skilt kvinne på snart førti, som fantaserer mer og mer om jenter. Har såvidt kommet i kontakt med noen par på nettannonser, og vurderer å bli bedre kjent med dem, sånn at jeg kan få oppfylt min trekant/jentesex-fantasi. Må reise til annen by for å treffe dem. Men...... jeg synes det er nifst, og er livredd at noen skal få vite det. Er jo mamma og en "skikkelig" kvinne utad..... Har kontakt på msn, og har avtalt å vise oss for hverandre på web-cam. Har ikke turt enda... Men, man må vel kanskje stole på at paret er diskret...? Er egentlig mest int i å ha en one night stand - for så å forsvinne etterpå... skjønner? Parene jeg kommer i kont med, ønsker derimot helgebesøk, god mat, vennskap osv. Det er jo i og for seg fint, men jeg tror det kan bli både pinlig og vanskelig. Føler meg litt rå, som bare ønsker meg "knull og røm". Er det noen, med erfaring fra trekant/jentesex, som kan dele noen erfaringer på området? Hvor kom dere i kontakt? Åssn var det etterpå? Ta klærne og gå? Og, er det vanlig, at single kvinner "har seg" med par/kvinner - eller er jeg heeeelt på jordet?
Gjest Ulva35 Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 (endret) SLETTET Endret 1. mai 2007 av Ulva35
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Er en skilt kvinne på snart førti, som fantaserer mer og mer om jenter. Har såvidt kommet i kontakt med noen par på nettannonser, og vurderer å bli bedre kjent med dem, sånn at jeg kan få oppfylt min trekant/jentesex-fantasi. Må reise til annen by for å treffe dem. Men...... jeg synes det er nifst, og er livredd at noen skal få vite det. Er jo mamma og en "skikkelig" kvinne utad..... Har kontakt på msn, og har avtalt å vise oss for hverandre på web-cam. Har ikke turt enda... Men, man må vel kanskje stole på at paret er diskret...? Er egentlig mest int i å ha en one night stand - for så å forsvinne etterpå... skjønner? Parene jeg kommer i kont med, ønsker derimot helgebesøk, god mat, vennskap osv. Det er jo i og for seg fint, men jeg tror det kan bli både pinlig og vanskelig. Føler meg litt rå, som bare ønsker meg "knull og røm". Er det noen, med erfaring fra trekant/jentesex, som kan dele noen erfaringer på området? Hvor kom dere i kontakt? Åssn var det etterpå? Ta klærne og gå? Og, er det vanlig, at single kvinner "har seg" med par/kvinner - eller er jeg heeeelt på jordet? ← En ting er å fantasere, noe annet å gjennomføre det, for så å leve med det etterpå. har du lyst å prøve kvinner, så finnes det andre muligheter.
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 En ting er å fantasere, noe annet å gjennomføre det, for så å leve med det etterpå. har du lyst å prøve kvinner, så finnes det andre muligheter. ← Eller eventuelt denne muligheten. Hvorfor er denne dårligere enn andre? Er det dette man tenner på er det dette man gjør. Skjønner godt at du vil ha sex og så dra. Du er jo ikke der får å få nye venner. Men det finnes nok par der som ønsker det slik som deg. Prøv med en profil på gaysir.no er en del som søker det samme som deg der. Er en del temagrupper og lignende. Lykke til
Gjest Ulva35 Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 (endret) SLETTET Endret 1. mai 2007 av Ulva35
Gjest Mju Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Hei. Jeg er en voksen gift kvinne på 45 år som drømte om det samme som du men ikke våget å ta skrittet. Minn mann har hele tiden vist om mine drømer og fantasier så da den rette jenta var der for meg støttet han meg fullt ut:) Jeg ble sjekka opp av ei dame på fest, hun var veldig direkte og jeg ble ganske skremt og avviste henne derfor. Men hun ga seg ikke og det endte med at jeg fikk tlf.nr og meldte henne neste dag...etter en del meldinger og snakking på tlf ble vi enige om å møtes for å prate ansikt til ansikt....hmm det endte med en deilig heftig stund med jente sex.. forholdet har utviklet seg til et fint vennskap med kos når det passer. Men det er vanskelig å forholde seg avslappet og normalt til henne om vi treffes sammen med venner...jeg vil så gjerne ta på henne, la henden gli gjennom håret, kysse henne mykt...Ingen av mine venner vet om min lidenskap og det er viktig for meg å være diskre. Så selvbeherskelse er viktig:) Jeg er glad jeg tok sjansen. 1
Gjest simi Skrevet 5. juni 2011 #7 Skrevet 5. juni 2011 Skulle gjerne hatt et knull&røm forhold med ei deilig vnninne. Enten sammen med min mann og meg eller bare hun og meg
billcat Skrevet 5. juni 2011 #8 Skrevet 5. juni 2011 En ting er å fantasere, noe annet å gjennomføre det, for så å leve med det etterpå. har du lyst å prøve kvinner, så finnes det andre muligheter. Jeeez, hun er voksen og singel. 2
Gjest jenta si det Skrevet 6. juni 2011 #9 Skrevet 6. juni 2011 Er vel i 2011 nå vel? Ikke en jente som ikke har lyst å prøve jentesex, eller allarede har gjort det. Skulle det være noe pervo? Nei. Bare deilig. Har en skolevenninne, som jeg drikker litt vin sammen med, og det blir alltid noe sussing på clitorisen, og nok er herlig aften. Mannen min vet ikke om det, ikke hennes heller. Noe galt i det?
Pialill Skrevet 6. juni 2011 #10 Skrevet 6. juni 2011 En ting er å fantasere, noe annet å gjennomføre det, for så å leve med det etterpå. har du lyst å prøve kvinner, så finnes det andre muligheter. Hva i all verden er det å leve med her da? Hun er singel og fri. Paret hun treffer må jo være enig før de går så langt som å invitere en annen inn i sengen sin, så hun ødelegger ikke noe ekteskap heller. Jeg sier kjør på om du vil men pass på å bli godt kjent med paret først vær klar på hva forventningene dine er og hva du vil skal skje etter sexen.
Benedicte22 Skrevet 6. juni 2011 #11 Skrevet 6. juni 2011 En ting er å fantasere, noe annet å gjennomføre det, for så å leve med det etterpå. har du lyst å prøve kvinner, så finnes det andre muligheter. Leve med det etterpå? Det er snakk om et knull. For å svare på spørsmålet, ja jeg har hatt trekant, men det var med to menn. Ikke kvinner. Så jeg vet ikke om det er poeng i å dele det?
Hankjønn Skrevet 6. juni 2011 #12 Skrevet 6. juni 2011 Er vel i 2011 nå vel? Ikke en jente som ikke har lyst å prøve jentesex, eller allarede har gjort det. Skulle det være noe pervo? Nei. Bare deilig. Har en skolevenninne, som jeg drikker litt vin sammen med, og det blir alltid noe sussing på clitorisen, og nok er herlig aften. Mannen min vet ikke om det, ikke hennes heller. Noe galt i det? Dersom mennene deres ikke ville akseptert det, ja, da mener jeg det er galt. hadde det vært meg så hadde jeg ikke hatt noe imot at kjæresten min gjorde det, men folk bør være åpne ovenfor sin partner om hva de ønsker å gjøre innenfor slike områder.
Pialill Skrevet 7. juni 2011 #13 Skrevet 7. juni 2011 Dersom mennene deres ikke ville akseptert det, ja, da mener jeg det er galt. hadde det vært meg så hadde jeg ikke hatt noe imot at kjæresten min gjorde det, men folk bør være åpne ovenfor sin partner om hva de ønsker å gjøre innenfor slike områder. Her var det jo snakk om å treffe et par da...
Hankjønn Skrevet 7. juni 2011 #14 Skrevet 7. juni 2011 Her var det jo snakk om å treffe et par da... I TS sitt startinnlegg ja, vil påpeke at jeg svarte til innlegg #9 av "Gjest_jenta si det_", som er utro da hun har jentesex uten kjærestens viten og aksept. I TS sitt tilfelle ser jeg ikke noe galt, der mener jeg og at det bare er å prøve det en vil når en ikke har forpliktelser ovenfor andre
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2011 #15 Skrevet 7. juni 2011 Er vel i 2011 nå vel? Ikke en jente som ikke har lyst å prøve jentesex, eller allarede har gjort det. Jo, det finnes nok av de som IKKE vil det og som faktisk blir kvalm bare av tanken! Men over til TS: Hvis det er det DU vil, og du ikke er utro mot noen så er det ingenting i veien for det. Nå er du fri og frank, og har vel ikke så veldig små barn under skolealder, så det er jo ikke rart at du endelig har fått mulighet til å kjenne på følelsen og egne fantasier
Pialill Skrevet 15. juni 2011 #16 Skrevet 15. juni 2011 I TS sitt startinnlegg ja, vil påpeke at jeg svarte til innlegg #9 av "Gjest_jenta si det_", som er utro da hun har jentesex uten kjærestens viten og aksept. I TS sitt tilfelle ser jeg ikke noe galt, der mener jeg og at det bare er å prøve det en vil når en ikke har forpliktelser ovenfor andre ah! ok, da er jeg med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå