Gjest care Skrevet 5. februar 2003 #1 Del Skrevet 5. februar 2003 Helt utrolig hvor stille det er her på kg mellom 1930-2000. Si meg ser alle på Hotell cæsar, er det noen som avstår i hele tatt. Jeg avstår av naturlige grunnen - charlotte - herrejerimias hvor teit det dilemmaet hennes er (ja, har fått det med meg.) Ja, ja, bare en liten digresjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 5. februar 2003 #2 Del Skrevet 5. februar 2003 Har overhodet ingen problemer med å avstå fra Hotel Cæsar nei :D Mange ser nok på det sikkert, men tror kanskje det er like mange som er opptatt med leggetid for sine små håpefulle på denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. februar 2003 #3 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg er på et annet formun og der glimere fraværet mellom 1930-2000. Et morsomt fenomen. Men jo, det er nok noen som rekker å legge ungene mellom kg, tråder. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. februar 2003 #4 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg ser på denne forferdelige såpeserien. Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg MÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. februar 2003 #5 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg ser på denne forferdelige såpeserien. Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg MÅ Da skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. februar 2003 #6 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg er egentlig ikke her....men denne MÅ jeg bare svare på Jeg ser IKKE på Hotell Cæsar, har faktisk aldri sett en hel episode. Reklamene er nok til å få meg til å gremmes. Ellers har såpeserier den samme effekten på meg som KG. Blir helt hekta, og må få med meg ALT Hadde en periode der jeg mått være hjemme hver ettermiddag for å få med meg hverdagsliv. Ikke bra! En periode måtte jeg få med meg alle komiseriene på TVNorge hver ettermiddag også... Nå går de heldigvis i reprise alle sammen, så jeg kan bruke tida mi til andre ting. Etter et grundig oppgjør med meg selv fant jeg ut at jeg rett og slett må kutte tvert. Når jeg blir så lett "avhengig" må jeg bare la være å se på serier som går hver dag i det hele tatt. Har til og med klart å bli hekta på TV2 sitt frokost-TV :o Det eneste jeg ser på TV hver dag er nyheter. Ellers ser jeg Friends, og annet tirsdags-tv, FBI og TV2 hjelper deg, og det jeg klarer å presse inn av kokkeprogrammer. Men ingenting er så viktig at jeg ikke kan droppe det en uke. Bortsett fra Friends da...men det tar jeg opp på video dersom noe skjer på tirsdagskvelden.. Som dere skjønner har jeg lært mine svaheter å kjenne, og holder meg unna elendige såpeserier som ikke er bra for meg. For uansett hvor teit serien er klarer jeg alltid å bli hekta. KG er på ingen måte teit, men jeg blir akkurat like hekta her likeve. Derfor har jeg anonsert min bortgang herifra, i alle fall frem til våren når hovedfaget er levert. Dere får ha det fint så lenge alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 8. februar 2003 #7 Del Skrevet 8. februar 2003 "Hotel Cæsar..........et hjem for oss - et helvete for deg" Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. februar 2003 #8 Del Skrevet 8. februar 2003 Ikke at jeg er stolt over at jeg ser på denne serien, men jeg har liksom ikke noe valg. Når klokken nærmer seg 19:30 på hverdager får jeg rykninger i høyre arm og fjernkontrollen gliser ondt mot meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. februar 2003 #9 Del Skrevet 8. februar 2003 Som starie sa, jeg vil ikke, men jeg MÅ! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 8. februar 2003 #10 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg innrømmer det gjerne, jeg ser på Hotel Cæsar innimellom... Kl. 19.30 er begge ungene i seng, og da hender det at jeg tar med meg en dunge rent tøy som jeg legger sammen mens jeg ser på TV (eller var det omvendt........). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 8. februar 2003 #11 Del Skrevet 8. februar 2003 Den dagen jeg slitter klistra foran skjermen klokka 19.30 for å se på Hotel Cæsar har dere min fulle tilatelse til å bænge meg HARDT i hodet med noe enda hardere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. februar 2003 #12 Del Skrevet 8. februar 2003 Hehe Thea, man blir fort avhengig! Jeg gjorde narr av alle som så på det og nå sitter jeg i saksa selv.. Ikke lett gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. februar 2003 #13 Del Skrevet 9. februar 2003 Nei, jeg ser IKKE på hotell Cæsar. Skal nok begynne å tenke over hvor i all verden jeg er mellom 19:30 og 20:00. Nå skal de sies at jeg ikke kan få inn norsk TV2 lenger heller da, men jeg hadde frem til for 2-3 måneder siden og jeg så det ikke da heller. Har sett et par episoder, det innrømmer jeg, men det falt likssom ikke helt i smak. Men jeg innømmer, om enn noe pinelig berørt :oops: at jeg ser på Glamour noen ganger, men heldigvis er det ikke så ofte jeg er hjemme kl. 17 når de sender det her. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 9. februar 2003 #14 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg må se på denne serien hver eneste dag. Sånn er det bare. Som TV2 sier, "Se hva som skjer", OG DET GJØR JEG JA! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 9. februar 2003 #15 Del Skrevet 9. februar 2003 Bombastisk og rungende: Har aldri sett to minutter av denne serien. Og hvis jeg skulle finne på å begynne, så er vel det et tegn på at jeg virkelig har møtt veggen :blunke: Og da skal jeg hyre inn Theas elskling til å kakke meg i hodet med den samme harde gjenstanden! Har jeg virkelig gått glipp av noe spennende??? Mellom 1930-2000? Aftensmat til unger, og mens de gumler fornøyd så kan jo jeg sjekke hva som rører seg på KG... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. februar 2003 #16 Del Skrevet 9. februar 2003 Mellom 1930-2000? Aftensmat til unger' date=' og mens de gumler fornøyd så kan jo jeg sjekke hva som rører seg på KG...[/quote'] Ja ikke sant?? Mye nyttigere tidsforbruk å være her på KG istedet :D Å eeeeelsklingen min kan du få låne ja, til det formålet så :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2003 #17 Del Skrevet 9. februar 2003 Hotell Cesar :evil: følger ikke med nei. Men savner "En annen verden" voldsomt mye. Det var jo litt tidligere på kvelden da, men da var ihvertfall jeg vekke fra PC`n. (Og vekke fra unger, mann, mas, klesvask, jeg var rett og slett i en annen verden med kaffekoppen min ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 10. februar 2003 #18 Del Skrevet 10. februar 2003 Takker og neier, Thea Skal bare ta imot et pyntelig kakk i hodet, riste ham forretningsmessig i hånda og returnere ham tilbake, hel og uskadd :enig_animasjon: Kjekt å bygge nettverk her inne! Man vet aldri når man får bruk for det. Nemlig. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 10. februar 2003 #19 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg ser Hotel Cæsar, det hender jeg jobber kvelden og da må jeg se repisen enten på tv eller internett. Ja ja sånn er det, gubben mobbet meg noe innmari, men så så han den episoden han kokkene skulle fortelle at han og åge var homo og etter det er han blitt mer hekta enn meg hehe. Jeg gidder ikke og bruke energi på og si at nei jeg leser ikke se og hør og jeg ser ikke på hotel cæsar, for jeg bryr meg ikke noe om at noen synes at det ikke er verdt tida. men det er vel en grunn til at de lager episode etter episode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 11. februar 2003 #20 Del Skrevet 11. februar 2003 Følger ikke med. Siste gang jeg så en episode var mens Toralv Maurstad fortsatt var med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå