JustinCase Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Hva er din drøm av et utdrinkningslag?:-D Og hva er du engstelig for at kameratene til brudgommen skal finne på? :icon_surprised:
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Jeg har hatt mitt drømmeutdrikningslag: Hjemme hos forloveren min, mange gode venninner, god mat og god drikke, fikk en liten gave av alle som var der. Veldig hyggelig og trivelig, akkurat som jeg ønsket det!
Gjest Ballerina Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Mitt drømmeutdrikningslag vil nok være på spa med mye god mat og bare masse kjekke ting sammen med venninnene mine!!! Er ikke så redd for hva kameratene til min forlovede kommer til å finne på med ham... de får ta seg ut!!
Gjest nimbus Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Jeg får nok ikke noe utdrikningslag, siden min forlover er en gutt, og nesten ingen av venninnene mine kjenner hverandre... Men hvis jeg skulle hatt, hadde spa, etterfulgt av god mat og drikke resten av kvelden vært en hit! Er ikke så redd for kameratene til forloveden finner på, bare de passer godt på ham... hører skrekkhistorier om folk som dør i utdrikningslaget sitt og sånn (grøss).
Saeria Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Mitt drømmeutdrikningslag vil nok være på spa med mye god mat.← Tror nok sambo er mer bekymret for hva kompisene hans kommer til å finne på enn hva jeg er.
JustinCase Skrevet 26. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2006 Takk for fine svar :icon_smile: Grunnen til at jeg spør er at jeg skal være folover og da er det fint å høre hva andre kan tenke seg/eller har opplevd som sitt ultimate utdrikningslag. Vil selvfølgelig variere mye fra person til person, men alle tips kan sette kreativiteten i sving :rosasmil: Den vordende brud hadde sikkert satt pris på spa. Men hun er av den nokså aktive typen, så er det noen som har noen beskrivelser av et mer fartsfylt opplegg også? Ikke i skala fallskjerm etc, men noe artig som vi kan dra henne med på? Så kunne vi jo tatt henne med på spa og venninneprat etterpå. Tar gjerne imot flere tips om roligere ting man kan finne på også.
Drua Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Hjemme hos forloveren min, mange gode venninner, god mat og god drikke, fikk en liten gave av alle som var der. Veldig hyggelig og trivelig, akkurat som jeg ønsket det! ← Sånn ville jeg hatt det også
Gjest nimbus Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Hva med paintball? Jenter kan vel også stikke i skogen og leke krig?
Gjest LilSweetie Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 Hva med paintball? Jenter kan vel også stikke i skogen og leke krig? ← Ja! Paintball er gøy! Eller Megazone. Kommer an på hvor dere bor, men jeg synes rafting o.l hadde vært veldig kult å ha i utdrikningslag. Og ift selve "utdrikkingen": Jeg synes det hører med at bruden blir full i et utdrikningslag (hvis hun vil det selv, selvfølgelig), men ikke altfor tidlig, for da går man over the top altfor tidlig
Hedda-78 Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 Go-kart er morsomt, da! Men blir kanskje litt mer fres når det er gutter med, jeg kjørte i allefall som en..... ja.. jente, og det hadde blitt kjedelig hvis alle kjørte sånn som meg!
Gjest Neffi Skrevet 28. november 2006 #11 Skrevet 28. november 2006 Åhh, paintball er noe jeg kunne önske meg men först og fremst et sted med alle venninner, badstu, mat, masse vin, drinker, middag et sted vi kan ha det göy etterpå.... Spa, helt klart Men ikke altfor fullstappet kjör, litt tid til å puste - men heller ikke timelange ventetider heller... Hm., vanskelig dette. Mitt aller störste mareritt er om jeg skulle bli så full at jeg ble dårlig.... Og at det ble skikkelig ubehagelig. Så... Forlover: les dette (tror allerede hun vet altså... )
Dizzy Skrevet 28. november 2006 #12 Skrevet 28. november 2006 (endret) Her på disse trakter blir alltid bruden kledd ut, og må gjøre mange "teite" ting. Selge kondomer/truser el... Høres mye kosligere ut det som dere har nevnt her. Endret 28. november 2006 av Dizzy
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #13 Skrevet 28. november 2006 Her på disse trakter blir alltid bruden kledd ut, og må gjøre mange "teite" ting. Selge kondomer/truser el... Høres mye kosligere ut det som dere har nevnt her. ← Det var også vanlig i Oslo-området da jeg hadde mitt utdrikningslag. Men jeg hadde en superfin forlover som visste hva jeg ville og hva som var "meg". Og det er IKKE å selge kondomer på Karl Johan...
JustinCase Skrevet 29. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 29. november 2006 Utkledningsleken med tilhørende kondomsalg er uaktuelt. Hadde jeg ikke syntes var det minste moro selv, og det er jeg sikker på at hun jeg skal være forlover til ikke hadde heller. Det var en periode man så veldig mye av det i området hvor vi bor også, men lenge siden nå. Tror folk har blitt lei. Må prøve å få til en god blanding av action til a begynne med (Megazone, Paintball og Gokart er gode forslag) og avslapning med spa etterpå og deretter venninnekveld med vin og kos de luxe til slutt. Må bare finne det rette stedet for at alt dette kan gli fint over i hverandre. For som du sier, Neffi, lange ventepauser mellom de forskjellige oppleggene er vel ikke noe man ønsker seg. Noen som vet om koselige steder som kan tilby både tilsvarende aktiviteter som er nevnt og et avslappende spa? Vi bor på Østlandet, og det gjør ikke noe om vi må kjøre litt. Kanskje vi kunne overnattet på et hotell? Hmm.. Noe å tenke på. :icon_idea:
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2006 #15 Skrevet 30. november 2006 Go-cart er kjempemoro. I mitt utdrikningslag ønsker jeg meg fallskjermhopp. Er villig til å ofre spa for å kunne hoppe i fallskjerm. Ellers ønsker jeg en hyggelig dag med god mat og skravling. Helst kanskje en del tid hjemme hos noen, siden man gjerne slapper mer av der. Så kan en heller dra ut på by'n etterpå. Er ikke så veldig bekymret for hva de finner på med min forlovede. Bare han har en hyggelig dag er jeg fornøyd.
Gjest Neffi Skrevet 30. november 2006 #16 Skrevet 30. november 2006 Utkledningsleken med tilhørende kondomsalg er uaktuelt. Hadde jeg ikke syntes var det minste moro selv, og det er jeg sikker på at hun jeg skal være forlover til ikke hadde heller. Det var en periode man så veldig mye av det i området hvor vi bor også, men lenge siden nå. Tror folk har blitt lei. Må prøve å få til en god blanding av action til a begynne med (Megazone, Paintball og Gokart er gode forslag) og avslapning med spa etterpå og deretter venninnekveld med vin og kos de luxe til slutt. Må bare finne det rette stedet for at alt dette kan gli fint over i hverandre. For som du sier, Neffi, lange ventepauser mellom de forskjellige oppleggene er vel ikke noe man ønsker seg. Noen som vet om koselige steder som kan tilby både tilsvarende aktiviteter som er nevnt og et avslappende spa? Vi bor på Østlandet, og det gjør ikke noe om vi må kjøre litt. Kanskje vi kunne overnattet på et hotell? Hmm.. Noe å tenke på. :icon_idea: ← Dra til Gøteborg Tar bare 2,5 timer m bil eller buss. Koselig roadtrip med lunsjpause, og så sjekk inn på et hotell med SPA. Billigere er det også.
Rakel Skrevet 30. november 2006 #17 Skrevet 30. november 2006 En venninde av en venninde skal bli utkledd som Eli Hagen og si forskjellige ufine ting til folk på byen: "Du er feit" osv. Rett fra levra! (Har flere lapper med ting hun skal si, og hennes oppgave er å velge ut de som det passer på) Håper bare hun ikke blir slått ned.
Malama Skrevet 30. november 2006 #18 Skrevet 30. november 2006 Jeg forventer ikke noe utdrikningslag (få av mine venninner kjenner hverandre, jeg har fåååå venninner idet hele tatt, og min forlover kjenner ingen av dem, bor i en annen landsdel enn meg (der bryllupet skal være)) og ville vel vært gledesdreper der likevel, jeg vil ikke bli full (jeg drikker ikke, og har ingen planer om å begynne med det for et utdrikningslag) Men ideelt sett: En kooooselig kveld med god mat (ehh, kresen meg, men det vet min forlover da) der det ikke var noe problem at jeg drakk brus til maten (og ingen av de andre ble sånn kjempefulle, jeg trives heller dårlig sammen med overstadig berusede mennesker, men kunne akseptert at de drakk litt da selvsagt) og kanskje rett og slett jentefilm og potetgull i sofaen? (MASSE potetgull ) Helt hvem man skulle samle er vel ikke sååå lett da, men noen jeg kjenner som gidder være med på det der ville vært godt nok for meg
Snuppa11 Skrevet 2. desember 2006 #19 Skrevet 2. desember 2006 Jeg kunne godt tenkt meg litt aktivitet først på dagen, for eksempel "sumo-bryting" som de tilbyr et el annet sted i oslo, el noe annet morsomt som alle kan være med på. Deretter kunne vi dratt hjem til noen, spist god mat, drukket, hatt noen morsomme leker /mimringer o.l. Kan godt drite meg litt ut jeg, men ikke ved å gå utkledd og selge kyss og kondomer på karl johan. En annen ting jeg syns er litt gøy (ihvertfall i andres utdrikningslag, kanskje ikke mitt eget ) er å "lure" den som skal drikkes ut rett før utdrikninslaget begynner. For eksempel utsette dem for en pinlig situasjon på jobben og så komme stormende inn og hente henne osv (kommer selvfølgelig an på hva slags jobb man har og om man kan samarbeide med noen kollegaer). Syns heller ikke de som er i utdrikningslaget skal behøve å betale alt for mye, man skal ikke blakke seg for å gjøre bruden fornøyd, man kan ha det veldig gøy med litt fantasi og kreativitet!
Sympatia Skrevet 3. desember 2006 #20 Skrevet 3. desember 2006 Dra til Gøteborg Tar bare 2,5 timer m bil eller buss. Koselig roadtrip med lunsjpause, og så sjekk inn på et hotell med SPA. Billigere er det også. ← Åjaa...Gøteborg...jeg kommer til å bo på østlandet når den tid kommer så jeg vil helst at alle venninene mine verdsetter meg såpass til å komme nedover for en langhelg....så supert om Gøteborg, Liseberg med alle venninnene mine, suite og jentefest...så ut å ha det gøy sammen der.... Fanden at vennina mi som sier hun skal fikse noe bra når den tid kommer ikke er på KG!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå