Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Kom med deres erfaringer på Redken Extreme serien (spes shampoo/conditioner)
Gjest Blanca Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Likte hverken shampo eller balsam. Håret mitt ble flokete og tørt. Leave-in Anti Snap derimot, er jeg helt avhengig av.
Lola83 Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Jeg digger hele serien...spesielt anti snap leave in conditioner på pumpeflaske.. Lukter såå godt også !!
chocolate Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Den var god for håret mitt før, da det var nokså tørt fra diverse bleke-behandlinger. Nå gir den ikke noe særlig lenger..
Nemesis Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Jeg bruker også leave in anti snap i tuppene mine Den virker bra
Gjest Kanelia Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Jeg er kjempefornøyd med Redken Extreme shampo og balsam. Og de andre produktene i den serien.
Plym Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Fungerte utrolig godt på mitt slappe vinterhår. Noe av det beste jeg har prøvd, faktisk,
Scapa Skrevet 26. november 2006 #8 Skrevet 26. november 2006 Virket ikke på mitt hår,ble bare flokete og kjentes tørt. Det var fordi jeg trodde håret mitt var slitt.... men det viste seg å bare være tørt All soft er greia for meg
Gjest Lanyah Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Håret mitt brekker utrolig mye mindre etter jeg begynte med den serien, òg det ser mye mer glansfullt ut. Jeg har utrolig slitt hår. Så den hjelper bra på meg!
UME Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 Vedlig fornøyd med både shampo, balsam, anti snap og protein kuren. (Har tørt krøllet hår)
SJP Skrevet 28. november 2006 #11 Skrevet 28. november 2006 Har bare anti snap fra redken. Men den er kjempebra. Så når jeg har brukt opp shampoen og balsamen fra bumble and bumble skal jeg kjøpe fra redken isteden.
Gjest Sabia Skrevet 5. desember 2006 #12 Skrevet 5. desember 2006 Jeg brukte Redken Extreme, men håret ble veldig 'mettet' av den, det ble too much liksom.. Jepp - lett å forklare! Vi får ta det muntlig neste gang hvis du ikke skjønner!
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #13 Skrevet 6. desember 2006 Jeg brukte Redken Extreme, men håret ble veldig 'mettet' av den, det ble too much liksom.. Jepp - lett å forklare! Vi får ta det muntlig neste gang hvis du ikke skjønner! ← Det kan vi vennen! :-D Hm..det er vanskelig å vite hva som passer en før en har prøvd uansett, men jeg tror kanskje jeg skal gi det et forsøk.. Men vi får diskutere det litt! All soft som funker veldig bra for andre, liker jeg IKKE ihvertfall. Nå har jeg serien for farget hår og den er fin
Mirepoix Skrevet 6. desember 2006 #14 Skrevet 6. desember 2006 Sjarmtroll: For meg var det omvendt:P Extreme skummet ikke i det hele tatt, men All soft var kjempe bra:) hehe, så da virker kansje extreme veldig bra på deg:P
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2006 #15 Skrevet 6. desember 2006 Sjarmtroll: For meg var det omvendt:P Extreme skummet ikke i det hele tatt, men All soft var kjempe bra:) hehe, så da virker kansje extreme veldig bra på deg:P ← Ja der ser man Om jeg kjøper den skal jeg komme med mine tilbakemeldinger, skal bli gøy å se
Crianza Skrevet 6. desember 2006 #16 Skrevet 6. desember 2006 Håret mitt liker ikke shampoen eller balsamen, men leave in- anti snap er det aller beste middelet jeg vet mot slitte hårtupper. Jeg har brukt det i flere år, og er knallfornøyd. Koster flesk i norsk frisørsalong, så ta en titt på www.lookfantastic.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå