Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom med deres erfaringer på Redken Extreme serien (spes shampoo/conditioner) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte hverken shampo eller balsam. Håret mitt ble flokete og tørt. Leave-in Anti Snap derimot, er jeg helt avhengig av.

Skrevet

Jeg digger hele serien...spesielt anti snap leave in conditioner på pumpeflaske.. Lukter såå godt også !! :sminkedokke:

Skrevet

Den var god for håret mitt før, da det var nokså tørt fra diverse bleke-behandlinger. Nå gir den ikke noe særlig lenger..

Skrevet

Jeg bruker også leave in anti snap i tuppene mine :) Den virker bra

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med Redken Extreme shampo og balsam.

Og de andre produktene i den serien.

Skrevet

Fungerte utrolig godt på mitt slappe vinterhår. Noe av det beste jeg har prøvd, faktisk,

Skrevet

Virket ikke på mitt hår,ble bare flokete og kjentes tørt. Det var fordi jeg trodde håret mitt var slitt.... men det viste seg å bare være tørt :) All soft er greia for meg ;)

Skrevet

Håret mitt brekker utrolig mye mindre etter jeg begynte med den serien, òg det ser mye mer glansfullt ut. Jeg har utrolig slitt hår. Så den hjelper bra på meg! :)

Skrevet

Vedlig fornøyd med både shampo, balsam, anti snap og protein kuren. (Har tørt krøllet hår)

Skrevet

Har bare anti snap fra redken. Men den er kjempebra. Så når jeg har brukt opp shampoen og balsamen fra bumble and bumble skal jeg kjøpe fra redken isteden.

Skrevet

Jeg brukte Redken Extreme, men håret ble veldig 'mettet' av den, det ble too much liksom.. Jepp - lett å forklare! :ler: Vi får ta det muntlig neste gang hvis du ikke skjønner! :ler:

Skrevet
Jeg brukte Redken Extreme, men håret ble veldig 'mettet' av den, det ble too much liksom.. Jepp - lett å forklare! :ler: Vi får ta det muntlig neste gang hvis du ikke skjønner! :ler:

:ler:

Det kan vi vennen! :-D

Hm..det er vanskelig å vite hva som passer en før en har prøvd uansett, men jeg tror kanskje jeg skal gi det et forsøk..

Men vi får diskutere det litt! ;)

All soft som funker veldig bra for andre, liker jeg IKKE ihvertfall.

Nå har jeg serien for farget hår og den er fin :)

Skrevet

Sjarmtroll: For meg var det omvendt:P Extreme skummet ikke i det hele tatt, men All soft var kjempe bra:)

hehe, så da virker kansje extreme veldig bra på deg:P

Skrevet
Sjarmtroll: For meg var det omvendt:P Extreme skummet ikke i det hele tatt, men All soft var kjempe bra:)

hehe, så da virker kansje extreme veldig bra på deg:P

Ja der ser man :ler:

Om jeg kjøper den skal jeg komme med mine tilbakemeldinger, skal bli gøy å se ;)

Skrevet

Håret mitt liker ikke shampoen eller balsamen, men leave in- anti snap er det aller beste middelet jeg vet mot slitte hårtupper. Jeg har brukt det i flere år, og er knallfornøyd. Koster flesk i norsk frisørsalong, så ta en titt på www.lookfantastic.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...