Gjest Kermit Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Er det noen som vet hvor man går inn for å se hvor mye videominne grafikkortet har(pc)? Jeg vet jeg har sett på det før, men nå finner jeg det søren ikke.
Gjest Maxagaze Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Er det noen som vet hvor man går inn for å se hvor mye videominne grafikkortet har(pc)? Jeg vet jeg har sett på det før, men nå finner jeg det søren ikke. ← H. klikk skrivebord, velg egenskaper - fanen innstillinger - avansert - og vanligvis klikker man vel på "navn på skjermkort" ? Hos meg er det Gerforce 4 Ti 4200 - på dette fanearket står bl. annet ant MB på kortet hvilken AGP hastighet det går på osv.. Fant du det ut nå ?
Gjest Kermit Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Jepp. Det var uansett ikke manglende minne som var årsaken. Silent Hill 3 er visst ikke så begeistra for GeForce grafikkort i det store og hele. Men takk for hjelpen.
Gjest Maxagaze Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Jepp. Det var uansett ikke manglende minne som var årsaken. Silent Hill 3 er visst ikke så begeistra for GeForce grafikkort i det store og hele. Men takk for hjelpen. ← Hmm.. du sliter med ett gammalt AGP Geforce kort.. ? En ypperlig sjans til å oppgradere hele sjiten ! Dvs ihvertfall hovedkort/prosessor/minne OG skjermkort. Det som er dritt i disse dager er at hvis man sitter med ett hovedkort med AGP slot (nå vet jeg ikke om det er det du har, bare tipper nå), så kan man ikke hive inn ett bra moderne skjermkort, de har som regel PCI-express slot. Dermed må man bytte hovedkortet. Det fører jo til at den gamle prosessoren ikke passer inn.. osv. Vurder gjerne å pensjonere hele pcen og kjøp en helt ny !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå