Tante M Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Skal døpe gutten min, og vil gjerne pynte kaken med noe fint. Men alt jeg finner er slike glorete plastdingser, der en stygg stork spiser/tramper i hjel et barn.... Noen som vet om noen steder der jeg kan få kjøpt noe stilfullt eller morsomt? Tips mottas med takk
Sjanten Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Jeg pleier å handle på cacas.no når jeg skal ha sånne ting.
Gjest Ballerina Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 Har du prøvd Panduro??? (på Karl Johan om jeg ikke husker feil...) vet ikke om de har noe der, men det var det første som slo meg...
Totalya Skrevet 29. november 2006 #4 Skrevet 29. november 2006 Du kan jo lage selv? Jeg laga ei babykorg i Royal Iceing, la i en Cacas-baby, og bredde over med farga marsipan
hegehi Skrevet 1. desember 2006 #5 Skrevet 1. desember 2006 Husker at hobby-butikken på Strømmen storsenter pleide å ha mye fine små figurer. Ellers har jeg sett på en av gavebutikkene 1. etg. på Glassmagasinet. Spørs bare om de har det fremme nå, eller om det er pakket bort i julestrien! På Strømmen har du jo også Løiten lys som har mye fint til bordpynt osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå