Gjest Duchess Skrevet 5. februar 2003 #1 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvirdan får jeg lagt inn bilder jeg laster ned fra nett direkte inn på webshotten ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 5. februar 2003 #2 Del Skrevet 5. februar 2003 det er 2 måter å gjøre det på! Enkleste er å innstallere my photo asisstant! som du finner her http://community.webshots.com/html/coclient.html Hvis du ikke får åpnet linken så ligger linken på My Albums Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 5. februar 2003 #3 Del Skrevet 5. februar 2003 jeg har allerede webshotten fra webshots.com......er dette et tilleggsprogram, eller hva er det egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. februar 2003 #4 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg hadde noe webshots greier på maskinen før ... Var en fyr som ordnet det for meg, skal forhøre meg med han om hva han gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 13. februar 2003 #5 Del Skrevet 13. februar 2003 Fikk du hørt med han fyren Kira ? Er så tungtvint å legge bildene inn i acdsee først og så over i webshot'en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå