Jens Skrevet 26. november 2006 #1 Del Skrevet 26. november 2006 lurer jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fresh Skrevet 26. november 2006 #2 Del Skrevet 26. november 2006 Neste søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2006 #3 Del Skrevet 26. november 2006 Siste søndag i advent er på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. november 2006 #4 Del Skrevet 26. november 2006 Neste søndag. Men jeg trodde det var i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 26. november 2006 #5 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har så lyst til å pynte idag........ Tror nesten jeg må Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 26. november 2006 #6 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har hengt opp julestjerna i vinduet allerede, jeg. Hadde lyst, derfor gjorde jeg det. Har du lyst til å pynte, så gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 26. november 2006 #7 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har hengt opp julestjerna i vinduet allerede, jeg. Hadde lyst, derfor gjorde jeg det. Har du lyst til å pynte, så gjør det. ← jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelura Skrevet 26. november 2006 #8 Del Skrevet 26. november 2006 He he hadde en diskusjon om dette på jobben på fredag, endte med en telefon til kirkevergen det er neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. november 2006 #9 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg syntes det kunne vært i dag, så jeg har tyvstarta litt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 26. november 2006 #10 Del Skrevet 26. november 2006 Phu... da har jeg en uke til å gjøre ferdig adventsgardinen som skal opp på kjøkkenet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. november 2006 #11 Del Skrevet 26. november 2006 Det er et par av naboene som har pynta idag, men det er jo bare kos det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riona Skrevet 26. november 2006 #12 Del Skrevet 26. november 2006 he he, var på besøk hos svigers i helga. og de hadde pyntet med adventslys og lilla duk. Da begynnte vi å lure på om det var nå men mente jo egentlig at det var neste. Vi måtte sjekke ut på nettet så fant vi jo ut at vi hadde rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. november 2006 #13 Del Skrevet 26. november 2006 Fant ut at det er endel som pynter allerede nå, siden vi blir "snytt" for 4. søndag i advent som er på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå