Gå til innhold

Boka til Eli Hagen

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Eli Hagen er sinnsykt kul! Håret, stemmen, ja ALT er kult med den dama! Må kjøpe boka hennes! Flere? Noen som har lest den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke helt min greie tror jeg, så jeg skal ikke lese den eller kjøpe den til noen andre.

Skrevet

Nei, har ikke planer om å kjøpe eller lese den. Da jeg først hørte om den tenkte jeg at det kanskje kunne være interessant å få innblikk i den politiske verden fra en slik vinkel, men etter alt som har skjedd tror jeg nesten at jeg har overvurdert damen(!) og tenker nå at dette er en bok på linje med kiosk-bøker, og til det er livet for kort!

Skrevet

NEI skal ikke lese eller kjøpe den, MEN det er ikke pga. håret altså. Det skal hun ha skryt for! Lurer på hvilken spray hun bruker, noen som vet?

Skrevet

Nei, jeg kommer ikke til å kjøpe eller lese den.....tror jeg! ;)

Skrevet

Åh jeg lurer så fælt på hvordan hun ser ut med håret løst/nedover, hvis ikke det bare har blitt sånn da?

Kommer nok ikke til å kjøpe boka, mulig jeg låner den på biblioteket når køen har lagt seg.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Nei, har ikke planer om å kjøpe eller lese den. Da jeg først hørte om den tenkte jeg at det kanskje kunne være interessant å få innblikk i den politiske verden fra en slik vinkel, men etter alt som har skjedd tror jeg nesten at jeg har overvurdert damen(!) og tenker nå at dette er en bok på linje med kiosk-bøker, og til det er livet for kort!

Enig, kunne like gjerne kjøpt meg et abonnement på Se og Hør.

Skrevet

Ja har kjøpt den, men står i kø for å få lese den.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg skal IKKE kjøpe den.

Du som lurte på hva slags spray hun bruker: Det er Elnett.

Elnett er også veldig fin som flammekaster.

Skrevet

Nix, pengene mine blir ikke brukt på den boken. Og får jeg den til jul kommer den i tråden om verste jelegaver jeg har mottatt. :sjarmor: Men den dagen jeg ønsker se og hør i bokform, kommer den kanskje høyt opp.

Skrevet

Jeg skal lese den. Om en stund, når køen på biblioteket har lagt seg. Kunne ikke falle meg inn å gi et bidrag til familien Hagen ved å kjøpe boken, de er sponset nok av skattebetalerne allerede.

Ellers antyder vel signaturen hva jeg mener.

Gjest Perfekt biff
Skrevet

Skal ikke lese den, og ihvertfall ikke kjøpe den.

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe inn hele opplaget. Hun har jo så fint hår.

Gjest graceland
Skrevet

Lurer på hvordan Eli ser ut på håret når hun har vært i dusjen.

Skrevet

Pussig du nevnte det. Jeg har vel i grunnen alltid gått rundt og lurt på akkurat det. Merkelig at ingen har skrevet en doktorgrad på det temaet ennå.

Skrevet

Ser sikkert bedre ut da enn etter at hun har føhna, tupert og spraya :ler:

Gjest LilSweetie
Skrevet

Nei.

Det er faktisk en av de tingene jeg er mest sikker på her i verden.

Skrevet

Nei

Har ingen intresse om å høre Eli Hagens intrykk av andre personer.

Hun klager over at hun og Carl I. har fått mye dritt servert om seg gjennom åra, og svarer med å gjøre akkurat det samme selv. Skikkelig modent gjort :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...