Salt Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 Jeg liker å ha en pakke renseservietter liggende for de kveldene der jeg er så trøtt at jeg ikke gidder å kjøre gjennom det vanlige renseprogrammet (de er vel bedre enn ingenting). Bruker Nivea nå, men synes jeg må stå og gnikke i en evighet før mascaraen forsvinner. Har dere noen tips om renseservietter som fjerner sminken litt mer effektivt?
Snøkule Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Jeg liker Shiseido sine aller best!! Synes de andre jeg har prøvd er så oljete, og jeg virkelig hater den følelsen i ansiktet!
Gjest Deception Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 Jeg synes Simple sine er de beste av de rene ansiktsserviettene, men faktisk er babyserviettene fra Coop Extra hakket bedre. Disse er uparfymerte, og skal visstnok være de serviettene på markedet som inneholder færrest "dårlige" stoffer. Et alternativ er å ha et sånt rensevann (finnes blant annet hos Clarins og Lancome) stående, og så bomullspads.
Lola83 Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Jeg liker Shiseido sine aller best!! Synes de andre jeg har prøvd er så oljete, og jeg virkelig hater den følelsen i ansiktet! ← Hvor mye koster de? Tar de vannfast?
Arkana Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Jeg synes Simple er best, de fjerner alt.
lillesky Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 De fra VIC er de eneste jeg tåler, og de tar vekk alt.
Parfumfreek Skrevet 26. november 2006 #9 Skrevet 26. november 2006 Jeg mener å ha lest at Simple er "best i test" Jeg er ikke så glad i renseservietter, men bruker det gjerne på reise osv
Rexina Skrevet 26. november 2006 #10 Skrevet 26. november 2006 Jeg har Nivea sine (for tørr/sensitiv hud), men er ikke fornøyd med de i det hele tatt. de stikker og svir! Liker de fra Lidl jeg da
Quirky Skrevet 26. november 2006 #11 Skrevet 26. november 2006 Har prøvd flere, og liker Simple best.
Gjest Nattblomst Skrevet 26. november 2006 #13 Skrevet 26. november 2006 Har ikke prøvd mange, men de få gangene jeg bruker sånne, er det Simple. For de har jeg lest her inne mange ganger at er ubestridt best.
Drua Skrevet 26. november 2006 #14 Skrevet 26. november 2006 (endret) Skjønner ikke at det skal være så veldig tidsbesparende å gni en serviett i ansiktet mot å vaske seg med vann og ansiktsvask? :klø: Endret 26. november 2006 av Drua
Arkana Skrevet 26. november 2006 #15 Skrevet 26. november 2006 Skjønner ikke at det skal være så veldig tidsbesparende å gni en serviett i ansiktet mot å vaske seg med vann og ansiktsvask? :klø: ← Jeg bruker serviettene som sminkefjerner, ikke som ansiktsvask. Og jeg synes det er mye lettere enn å ta fram bomull, åpne en flaske og helle på bomullen før jeg kan fjerne sminken.
Gjest Taxi Skrevet 26. november 2006 #16 Skrevet 26. november 2006 Jeg liker Simple og Garnier sine best
Quirky Skrevet 26. november 2006 #17 Skrevet 26. november 2006 Jeg bruker serviettene som sminkefjerner, ikke som ansiktsvask. Og jeg synes det er mye lettere enn å ta fram bomull, åpne en flaske og helle på bomullen før jeg kan fjerne sminken. ← Det er det jeg også bruker dem til. Og det er, som Arkana sier, mye mer lettvint.
Gjest Kanelia Skrevet 26. november 2006 #18 Skrevet 26. november 2006 Jeg synes Simple er best, de fjerner alt. ← Jeg støtter denne!
Rexina Skrevet 27. november 2006 #20 Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg tror nok jeg må prøve Simple jeg også, siden så mange skryter av de. Men hvilken hudtype er de beregnet for? Edit: Jeg har kombi-hud. Endret 27. november 2006 av Rexina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå