Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så for litt siden bilde av en av Hollywoods mange stjerner: Hun hadde noen nydelige øredobber som "krøp" oppover øret (les: motsatt av de som "henger og dingler" ;) ). Det så ut som flere trekanter eller firkanter som var hektet sammen, hvis ikke jeg husker feil... Dessverrre så kan jeg ikke huske hva stjernedamen heter, men er det noen der ute som forstår hvilke øredobber jeg snakker om her??

Kan ikke huske å ha sett liknende i butikken, og jer er ikke helt oppdatert når det gjelder mote og trender heller akkurat :sjenert:

Please, kan noen hjelpe meg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan ha vært Charlize Theron...

Endret av Lille_Lotta
Gjest Borghild
Skrevet

Kopiere stjerner er teit spør du meg. En får værra som en er når`n itte vart som en sku!

Skrevet

Borghild, da! Du er så søt, du :ler:

Vet ettertanke har jeg funnet ut at hun som hadde disse øredobbene var ei som heter Scarlett Johansson. Anyone?

Jeg tror noen kaller de "ear pins".... Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike her i Norge:

http://www.harrymason.com/sfm.cgi?sn=3JU043|t=d/ep

Gjest Miss.Chanel
Skrevet
Kopiere stjerner er teit spør du meg. En får værra som en er når`n itte vart som en sku!

Å du får tala åt``n du som kinner åt`n, kinner du itte åt`n fåru tala åt`n læll ! :)

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

Lille lotta, du er ikke gammel?

de øredobbene der var skikkelig i skuddet på tili 90 tallet! jeg hadde MANGE! du fikk de som gikk opp og rundt over øre "kroken".

ørepins, må le litt , de er stilie men hvorfor finne på nye teite navn? akurat som drainpipes! hette jo "makkabukse" på slutten av 80 og tili 90!

skal være så himla hippitihopp alle ord nå! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...