Gjest Reisende John Skrevet 28. november 2006 #21 Skrevet 28. november 2006 De aller fleste menn er svært glade i sine kvinner. Hvis kvinnen er i godt humør, så er mannen i godt humør. Enkle greier egentlig. Den gode mannen (de aller fleste av oss) har ikke bakenforliggende motiver, men er ganske åpen og ærlig i sine hensikter. I så fall gjør vel "de fleste menn" det for å oppnå noe, ikke for lykkerusen av å glede andre i seg selv. Og det er stor forskjell på å handle gardiner (for å bruke dine eksempler) og å putte en penis i munnen... ← Jeg tror faktisk det er mer smertefullt for mannen å shoppe gardiner enn det er for kvinnen å ta en penis i munnen. Men mannen er bedre til å overbevise seg selv om at dette er viktig for kvinnen, og gjør det derfor med godt humør.
Sukkersøta Skrevet 29. november 2006 #22 Skrevet 29. november 2006 Ja, ikke noe problem. Dette er en tankegang som menn kan relatere til. Vi gjør hver dag ting for våre kvinner som vi egentlig ikke har lyst til. Hvorfor gjør vi det?: Pliktfølelse. Vi vet at det blir satt pris på av kvinnen, så vi setter våre egne følelser og behov til side. Eksempler på slikt kan være: -shoppe gardiner -se romantiske komedier -gi oljemassasje etc. Slike ting er smertefulle for de fleste menn, men vi får en varm god følelse inni oss når vi gjør det, for vi vet at det blir verdsatt. (Nå vil en del kvinner tenke: "men min mann/kjæreste liker jo å (sett inn kjedelig aktivitet her), han er helt spesiell". Stol på meg, han liker det like mye som han liker å gå til tannlegen, men han gjør det for din skyld og får sin glede gjennom det. Nyt det :-) ← Tror ikke du helt har forstått det. Å gi en blow job til en gutt når en ikke har lyst i det hele tatt, men nesten føler seg tvungen til det må være helt jæ....! At du hadde nytt at din kjære hadde gjort det på deg selv om hun ikke hadde lyst sier veldig mye om deg. Du kan ikke sammenlikne det med å shoppe gardiner eller se en romantisk kommedie. Vi jenter gjør også ting som kanskje ikke bryr oss noe særlig. Høre på at han forteller om den spennende fotballkampen som var i går. Min ex jobba med biler, noe som bryr meg "veldig langt bak", men jeg satt og hørte på når han hadde opplevd noe "spennende" på jobb en dag feks. Å føle at du må gi en blow job og gjøre det tror jeg kan ødelegge veldig mye for den som må gjøre det. Heldigvis har ikke JEG møtt noen gutter som deg. Tror jeg hadde kommet meg ganske raskt unna. EN skal ikke gjøre noe en ikke vil når det kommer til det emnet. Dette er da ikke nytt. Håper for guds skyld at du er mindre egoistisk i et forhold enn du utgir deg for å være. Du virker ganske bak mål.....
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #23 Skrevet 29. november 2006 Nei du er ikke unormal, kjenner flere som har det slik! ← Jeg ville definert normal ut fra hva flertallet av befolkningen gjør, i dette tilfellet flertallet av kvinner mellom 20 og 40. Med denne definisjonen vil jeg si at ja, du er unormal.
Gjest Elfrida Skrevet 29. november 2006 #24 Skrevet 29. november 2006 Jeg ville definert normal ut fra hva flertallet av befolkningen gjør←Jeg ville ikke definert normalen utfra hva flertallet gjør i det hele tatt, for da blir veldig mye unormalt. Det blir unormalt å være homo, det blir unormalt å adoptere barn, det blir unormalt å sitte i rullestol, det blir unormalt å stemme Frp osv, osv, ting jeg tenker på som helt normalt, selv om det ikke representerer flertallet. Mange ting er normale selv om det ikke passer med hva flertallet gjør. Og når det gjelder seksuelle preferanser kan man ikke gå etter hva som er normalt, men hva en selv ønsker å gjøre eller ikke gjøre i senga.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #25 Skrevet 29. november 2006 Å suge er IKKE det samme som forspill! ← Denne er ganske drøy. Mener du at du kan definere hva som er forspill for alle? For deg er kanskje ikke suging en del av forspillet, men for andre så er det faktisk det. Som mange andre har vært inne på er oralsex en såpass vesentlig del av et spennende seksualliv at det dessverre hadde vært avskrekkende med en partner som ikke tente(eller faktisk følte avsmak) av dette.
Gjest Reisende John Skrevet 29. november 2006 #26 Skrevet 29. november 2006 Alle mennesker passer ikke overens med alle andre til enhver tid. Siden jeg gir alt i et forhold, og føler en intens glede over å tilfredsstille min partner så finner jeg naturlig nok fram til kvinner som har samme innstilling. Jeg og en av mine kvinner snakket for. eks. sist helg om å prøve analsex, og selv om hun mente at jeg antakelig er altfor stor, så ville hun gjerne prøve for å se om det funker. Hun er en skikkelig lagspiller Kanskje går det ikke, men hun avviste det i alle fall ikke med "det blir aldri aktuelt, ditt perverse svin". Hun ønsker å gi alt av seg selv fordi hun vet jeg setter pris på det. Jeg ville mest sannsynlig sile deg bort kjapt som "ikke min type", og noe problem ville aldri oppstå. ps: legg merke til at jeg ikke bruker negative personkarakteristikker om deg og de andre som mener at virkeligheten burde være annerledes. Du er helt sikkert en perfekt match for en eller annen mann med innstilling mer lik deg, og mindre sexdrive enn meg. Tror ikke du helt har forstått det. Å gi en blow job til en gutt når en ikke har lyst i det hele tatt, men nesten føler seg tvungen til det må være helt jæ....! At du hadde nytt at din kjære hadde gjort det på deg selv om hun ikke hadde lyst sier veldig mye om deg. Håper for guds skyld at du er mindre egoistisk i et forhold enn du utgir deg for å være. Du virker ganske bak mål..... ←
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2006 #27 Skrevet 29. november 2006 Tror ikke du helt har forstått det. Å gi en blow job til en gutt når en ikke har lyst i det hele tatt, men nesten føler seg tvungen til det må være helt jæ....! ... Du virker ganske bak mål..... ← You are a real charmer Tror du menn tar seg tid til forspill fordi de alltid har "lyst" til det? Ofte er det vel slik at man gjør det fordi man vet at kvinnen nyter godt av det, og det gjør sexen bedre for henne....det vil si at man for en stund setter hennes behov foran dine egne. Å tro at mannen alltid har veldig "lyst" til å bruke masse tid på å kysse, kose og slikke deg er ikke nødvendigvis sant. Sex handler vel så mye om å gi som å få.....og når man vet at man får så blir det en ren glede å gi også.
Gjest Eir Skrevet 29. november 2006 #28 Skrevet 29. november 2006 Å gi en blow job til en gutt når en ikke har lyst i det hele tatt, men nesten føler seg tvungen til det må være helt jæ....! At du hadde nytt at din kjære hadde gjort det på deg selv om hun ikke hadde lyst sier veldig mye om deg. Du kan ikke sammenlikne det med å shoppe gardiner eller se en romantisk kommedie. ← Jeg tror du misforstår litt. Det er forskjell på å føle seg tvunget til å gjøre noe man absolutt ikke vil, og å gjøre noe man kanskje ikke har kjempelyst til, for å glede den andre. Jeg er enig med Reisende John i at det er en del av ett forhold å gi hverandre ting, uten å være topp motivert, fordi man ønsker den andre godt. Også når det kommer til sex. Derfor har jeg ofte sex med kjæresten min når han tar initiativ, uten at jeg satt på forhånd og var kjempekåt og hadde skikkelig lyst på sex. Men de gangene han tar initiativ, og jeg absolutt ikke har lyst på eller orker sex, så sier jeg fortsatt nei. Å ikke ha lyst og å bli tvunget er to forskjellige ting.
Lestat Skrevet 29. november 2006 #29 Skrevet 29. november 2006 NEI til oralsex! normal? Hadde det vært en folkeavsteming rundt oralsex er jeg overbevist om at det ville blitt et klart flertall for "JA". Rent praktisk er det vel bedre å sette sine egne grenser selv, og gi katta i hva andre måtte mene.
Gjest Gjesta Skrevet 29. november 2006 #30 Skrevet 29. november 2006 gi katta i hva andre måtte mene. ← Oops, jeg leste den som at man skulle gi katta hva andre måtte mislike...
Sukkersøta Skrevet 29. november 2006 #31 Skrevet 29. november 2006 Alle mennesker passer ikke overens med alle andre til enhver tid. Siden jeg gir alt i et forhold, og føler en intens glede over å tilfredsstille min partner så finner jeg naturlig nok fram til kvinner som har samme innstilling. Jeg og en av mine kvinner snakket for. eks. sist helg om å prøve analsex, og selv om hun mente at jeg antakelig er altfor stor, så ville hun gjerne prøve for å se om det funker. Hun er en skikkelig lagspiller Kanskje går det ikke, men hun avviste det i alle fall ikke med "det blir aldri aktuelt, ditt perverse svin". Hun ønsker å gi alt av seg selv fordi hun vet jeg setter pris på det. Jeg ville mest sannsynlig sile deg bort kjapt som "ikke min type", og noe problem ville aldri oppstå. ps: legg merke til at jeg ikke bruker negative personkarakteristikker om deg og de andre som mener at virkeligheten burde være annerledes. Du er helt sikkert en perfekt match for en eller annen mann med innstilling mer lik deg, og mindre sexdrive enn meg. ← Vi har forskjellig mening sånn er den saken! Jeg har aldri hatt problemer i forhold til å gi en gutt oralsex....men jeg vet hvordan det er å føle at en må gjøre noe sånt uten å ville det. Men nå gidder jeg ikke kommentere mer Ha en flott dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå