Gjest Gjest Skrevet 26. november 2006 #1 Skrevet 26. november 2006 jente på 25 år her.... jeg har ikke lyst til å suge egentlig,synes at man kan ha et godt sexliv uten suging også!!! Og for å svare på eventuelle spørsmål om jeg har prøvd osv. så ja,jeg har prøvd mange ganger fordi de 5 eks-kjærestene mine maste og maste og maste.Jeg hadde egentlig aldri lyst,men gjorde det for deres skyld.Etter det så følte jeg meg dårlig og ekkel....og nå klarer jeg ikke tenke på det engang.Jeg skal aldri igjen la meg presse.... Noen flere i samme situasjon?
Gjest Pax Skrevet 26. november 2006 #2 Skrevet 26. november 2006 Jeg har vært i situasjonen, trodde det alltid kom til å være slik, og hadde avfunnet meg med det. Men for ca et år siden var det som om noe løsnet, og nå nyter jeg det. Kanskje skjer det samme med deg, kanskje ikke. Det viktigste er at du har sex som du trives med.
Gjest Munchy Skrevet 26. november 2006 #3 Skrevet 26. november 2006 Jeg tror at å tvinge seg selv gjentatte ganger til seksuelle aktiviteter gjentatte ganger for partnerens skyld kan føre til nedsatt lyst både på sex og på den andre personen i seg selv. Det er det ikke verdt. Du har prøvd, men synes det er ubehagelig, og da synes jeg ikke du skal prøve igjen uten at du en gang eventuelt får lyst helt på eget initiativ. Greit at det går an å strekke seg litt for partneren og ikke si "æsj æsj" før man vet hva man snakker om, men ingen skal gjøre ting de synes er direkte ekkelt. Sex handler om lyst og nytelse. Og ja, man kan selvfølgelig ha et fantastisk og fullverdig sexliv uten oralsex:-)
genacvale Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 jente på 25 år her.... jeg har ikke lyst til å suge egentlig,synes at man kan ha et godt sexliv uten suging også!!! Og for å svare på eventuelle spørsmål om jeg har prøvd osv. så ja,jeg har prøvd mange ganger fordi de 5 eks-kjærestene mine maste og maste og maste.Jeg hadde egentlig aldri lyst,men gjorde det for deres skyld.Etter det så følte jeg meg dårlig og ekkel....og nå klarer jeg ikke tenke på det engang.Jeg skal aldri igjen la meg presse.... Noen flere i samme situasjon? ← Jaaaa, definitivt! Jeg har det slik jeg også gutta må da ha forståelse for oss, syns jeg! By the way jeg er 20, så ha'kke hatt så mange kjærester, men han ene pressa meg ganske mye da (den første, han jeg var sammen med da jeg var 18), og jeg syntes ikke det var no digg. Slo opp med han andre FØR han rakk å presse meg. Jeg syns vi ikke skal la oss presse. Som du sa, det går an å ha et sexliv uten oralsex også!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 Jaaaa, definitivt! Jeg har det slik jeg også gutta må da ha forståelse for oss, syns jeg! By the way jeg er 20, så ha'kke hatt så mange kjærester, men han ene pressa meg ganske mye da (den første, han jeg var sammen med da jeg var 18), og jeg syntes ikke det var no digg. Slo opp med han andre FØR han rakk å presse meg. Jeg syns vi ikke skal la oss presse. Som du sa, det går an å ha et sexliv uten oralsex også! ← Unnskyld meg..??? Før han rakk å presse deg? Var det i hodet ditt i det hele tatt sikkert at han kom til å presse deg? Du kommer til å få mange "gøyale" forhold fremover da, hvis du tror at alle gutter ikke vet hvordan å innfinne seg med kjærestenes seksuelle preferanser. Kjæresten min vil heller ikke utføre oralsex på meg, selv om hun aldri har prøvd (på noen). Men jeg vil da for pokker ikke prøve å presse henne til å gjøre noe hun ikke vil. Er litt lei av å bli stigmatisert bare fordi noen jenter har truffet noen skikkelige kryp der ute.
genacvale Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 Unnskyld meg..??? Før han rakk å presse deg? Var det i hodet ditt i det hele tatt sikkert at han kom til å presse deg? Du kommer til å få mange "gøyale" forhold fremover da, hvis du tror at alle gutter ikke vet hvordan å innfinne seg med kjærestenes seksuelle preferanser. Kjæresten min vil heller ikke utføre oralsex på meg, selv om hun aldri har prøvd (på noen). Men jeg vil da for pokker ikke prøve å presse henne til å gjøre noe hun ikke vil. Er litt lei av å bli stigmatisert bare fordi noen jenter har truffet noen skikkelige kryp der ute. ← Hmmm du misforstod litt da eller så har jeg forklart feil. Han var i utlandet, og sa vi skulle prøve det når han kom hit. Men så kom han ikke hit. Så han rakk direkte ikke å presse meg, selv om han har snakka om det og spurt hvorfor jeg ikke gjorde det når vi var sammen. Jeg sa bare at jeg ikke hadde helt lyst og at jeg er elendig på sånt
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 Hmmm du misforstod litt da eller så har jeg forklart feil. Han var i utlandet, og sa vi skulle prøve det når han kom hit. Men så kom han ikke hit. Så han rakk direkte ikke å presse meg, selv om han har snakka om det og spurt hvorfor jeg ikke gjorde det når vi var sammen. Jeg sa bare at jeg ikke hadde helt lyst og at jeg er elendig på sånt ← Åkei, det kom ikke frem i den forrige postingen din. Er bare lei av å bli stemplet, at det skal forventes et visst handlingsmønster fra meg bare fordi jeg er gutt/mann. Skal prøve å ikke bli for surmaget her.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 I utgangspunktet bør man jo ikke tvinges til å gjøre handlinger man ikke føler for. Men det hadde vært interessant å vite hvorfor du opplever det som vanskelig å suge. Noe du kanskje bør innse er at som sex-partner vil du bli betraktelig mindre attraktiv. Jeg vil anta det er omtrent som en mann skulle si han syntes det var "ekkelt" å ha forspill - og dermed forventet at han bare kunne stikke den rett inn. Spennende sexpartner? I wouldnt think so.....
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 I utgangspunktet bør man jo ikke tvinges til å gjøre handlinger man ikke føler for. Men det hadde vært interessant å vite hvorfor du opplever det som vanskelig å suge. Noe du kanskje bør innse er at som sex-partner vil du bli betraktelig mindre attraktiv. Jeg vil anta det er omtrent som en mann skulle si han syntes det var "ekkelt" å ha forspill - og dermed forventet at han bare kunne stikke den rett inn. Spennende sexpartner? I wouldnt think so..... ← Jenter som ikke suger kommer bakerst i køen. Hva er så farlig med det liksom ? Jeg vil tro at 90% av norske jenter suger med glede. Alle de jeg har vært sammen med, har vært hissige på å suge, de blir jo faktisk kåte av det !
Tsjopp Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg kunne ikke tenke meg ett sexliv uten (gjensidig) oralsex. Ville nok ikke slått opp pga det, men det ville vært ett stort tap i sexlivet. Endret 27. november 2006 av Tsjopp
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #11 Skrevet 27. november 2006 Som du sa, det går an å ha et sexliv uten oralsex også! ← Selvfølgelig er det mulig, men jeg ønsker ikke det. Sexlivet mitt hadde føltes fattig om ikke jeg og partneren hadde kunnet gi hverandre oralsex.
Sukkersøta Skrevet 27. november 2006 #12 Skrevet 27. november 2006 Dette synes jeg du skal bestemme helt selv. Kan ikke en aktuell kjæreste godta at du ikke vil så blir det jo egentlig hans problem? Men hvorfor vil du ikke, er det noen spesiell grunn? Nei du er ikke unormal, kjenner flere som har det slik!
genacvale Skrevet 28. november 2006 #13 Skrevet 28. november 2006 Jeg vil anta det er omtrent som en mann skulle si han syntes det var "ekkelt" å ha forspill - og dermed forventet at han bare kunne stikke den rett inn. Spennende sexpartner? I wouldnt think so..... ← Å suge er IKKE det samme som forspill!
Sukkersøta Skrevet 28. november 2006 #14 Skrevet 28. november 2006 Å suge er IKKE det samme som forspill! ← Enig!
Gjest Reisende John Skrevet 28. november 2006 #15 Skrevet 28. november 2006 Joda, det er det Jeg ville tatt det som en ganske uforståelig avvisning om en dame absolutt ikke ville suge meg som del av forspill. Å ha en dame på kne foran meg, hardt arbeidende på staken er himmelsk. Men ingen tenner takk Selv elsker jeg å rimme og slikke en velformet dame til orgasme, og ville ikke ventet noen forståelse fra kvinnekjønnet hvis jeg hadde nektet dem det. Å suge er IKKE det samme som forspill! ←
Sukkersøta Skrevet 28. november 2006 #16 Skrevet 28. november 2006 Joda, det er det Jeg ville tatt det som en ganske uforståelig avvisning om en dame absolutt ikke ville suge meg som del av forspill. Å ha en dame på kne foran meg, hardt arbeidende på staken er himmelsk. Men ingen tenner takk Selv elsker jeg å rimme og slikke en velformet dame til orgasme, og ville ikke ventet noen forståelse fra kvinnekjønnet hvis jeg hadde nektet dem det. ← Men synes du det er delig å få en blow job av ei som ikke liker å gi deg det?
Gjest Reisende John Skrevet 28. november 2006 #17 Skrevet 28. november 2006 Ja, ikke noe problem. Dette er en tankegang som menn kan relatere til. Vi gjør hver dag ting for våre kvinner som vi egentlig ikke har lyst til. Hvorfor gjør vi det?: Pliktfølelse. Vi vet at det blir satt pris på av kvinnen, så vi setter våre egne følelser og behov til side. Eksempler på slikt kan være: -shoppe gardiner -se romantiske komedier -gi oljemassasje etc. Slike ting er smertefulle for de fleste menn, men vi får en varm god følelse inni oss når vi gjør det, for vi vet at det blir verdsatt. (Nå vil en del kvinner tenke: "men min mann/kjæreste liker jo å (sett inn kjedelig aktivitet her), han er helt spesiell". Stol på meg, han liker det like mye som han liker å gå til tannlegen, men han gjør det for din skyld og får sin glede gjennom det. Nyt det :-) Men synes du det er delig å få en blow job av ei som ikke liker å gi deg det? ←
Gjenglemt sykkellås Skrevet 28. november 2006 #18 Skrevet 28. november 2006 For en sjarmerende mann du er, Reisende John. For øvrig er jeg stor tilhenger av at man gjør det man har LYST til ut i fra sine egne og partnerens grenser under seksuelle handlinger. Gjør man ting man ikke er komfortabel med å gjøre, vil man antakeligvis til slutt ende opp med å kvie seg til å ha sex.
Gjest Reisende John Skrevet 28. november 2006 #19 Skrevet 28. november 2006 Virkeligheten er sjelden slik dameblader fremstiller den For en sjarmerende mann du er, Reisende John. For øvrig er jeg stor tilhenger av at man gjør det man har LYST til ut i fra sine egne og partnerens grenser under seksuelle handlinger. Gjør man ting man ikke er komfortabel med å gjøre, vil man antakeligvis til slutt ende opp med å kvie seg til å ha sex. ← Menn gjør ting de normalt ikke ville gjort for de vet at dama setter pris på det. Tror denne holdningen er mer rotfestet hos menn enn kvinner.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 28. november 2006 #20 Skrevet 28. november 2006 I så fall gjør vel "de fleste menn" det for å oppnå noe, ikke for lykkerusen av å glede andre i seg selv. Og det er stor forskjell på å handle gardiner (for å bruke dine eksempler) og å putte en penis i munnen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå