Gjest Perfekt biff Skrevet 25. november 2006 #1 Del Skrevet 25. november 2006 Hva er deres favorittvin? Jeg har ingen spesiell favoritt, men liker kun rødvin, og ender som regel opp med en søramerikansk økologisk vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor Skrevet 26. november 2006 #2 Del Skrevet 26. november 2006 Det er MANGE gode rødviner, men storfavoritten er rødvinen til Masi :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 26. november 2006 #3 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg foretrekker faktisk hvitvin fremfor rødvin (men sier mer enn ja takk til begge...) Hvis jeg kjøper hvitvin så foretrekker jeg en Sancerre. Vet ikke helt hva de to jeg bruker å kjøpe heter men de koster vel sånn 11 Euro. 2005 knallår. Rødvin er jeg veldig dårlig på når det gjelder navn, vet bare at jeg foretrekker de mer fyldige og krydrede rødvinene. - Jo forresten! Castillo Ygay, Spansk Rioja. Men kan koste flesk i Norge (årgangen/lagring). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 26. november 2006 #4 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg liker begge deler, har et par favoritter på rødvinsiden, her er en av dem Wolf Blass Yellow Label Cabernet Sauvignon.. veldig god til kjøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2006 #5 Del Skrevet 26. november 2006 Min favoritt-rødvin heter Valformosa og er ikke å få kjøpt i NOrge.... Men som en GOD nr to kommer Rød Arrow (og den er heller ikke å få kjøpt her når jeg tenkr meg om....) men den får du ihvertfall i Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLy Skrevet 26. november 2006 #6 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg synes riojaen Faustino er veldig god til biff. Særlig V eller I, liker ikke så godt VII Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 26. november 2006 #7 Del Skrevet 26. november 2006 Barbera d'Alba Superiore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 26. november 2006 #8 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Jeg er mest glad i tørre hvitviner; liker forskjellige typer (petit) chablis, tørre riesling-viner, og Sancerre-viner. I tillegg liker jeg noen roséviner, for eksempel rosaura (fransk), og il mimo (italiensk) RIP-hvorfor måtte de ta deg av markedet så raskt? Jeg er ikke så veldig glad i røde viner, men denne er nydelig. Endret 26. november 2006 av Deception Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 26. november 2006 #9 Del Skrevet 26. november 2006 Røde - fotrinnsvis Rioja Hvite - Chablis, aldri noe annet om jeg bestemmer selv, men den må i alle fall ikke være søt. En god musserende vin er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Intego Skrevet 26. november 2006 #10 Del Skrevet 26. november 2006 Min favorittvin er Peter Lehmann Weighbridge Shiraz. En utrolig god australsk rødvin! Arrow og Il Mimo finnes fremdeles i Vinmonopolets bestillingsutvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 8. desember 2006 #11 Del Skrevet 8. desember 2006 Åh mange gode viner, men Grand Coronas Reserva blir jeg aldri lei. Heller ikke Marques de Chives eller Campo Viejo Reserva 2000/2001. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 8. desember 2006 #12 Del Skrevet 8. desember 2006 Litt dyrere enn mange av de andre vinene du har fått foreslått, men Machiavelli chianti classico 2000 er kjempegod. Rund smak, og ettersmaken er god. Her skriver apertif om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. desember 2006 #13 Del Skrevet 8. desember 2006 Tja, Barolo er ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perlemor Skrevet 13. desember 2006 #14 Del Skrevet 13. desember 2006 Maipo er en kjempegod chilensk vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simone Skrevet 13. desember 2006 #15 Del Skrevet 13. desember 2006 Marques de riscal, rioja 2001, deilig fyldig og sexy rødvin... Beneventano rosso hadde også en knall-årgang i 2004. Og Mezzo Mondo er superanvendelig og veldig, veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 13. desember 2006 #16 Del Skrevet 13. desember 2006 Mine favoritter er M d'a og San Marzano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå