Gå til innhold

Hvordan skal jeg oppføre meg mot henne?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest nå..
Skrevet

Har en eks venninde som jeg har en del problem med og takle..

Saken er at jeg hadde en kjæreste som jeg var utrolig glad i , helt til venninden min lå med han...Og ja hun var en veldig god venninde...Jeg tok dem også på fersken..Dette er en helt jævlig historie og jeg orker ikke å gå i detalj, men jeg trenger en del råd her.. ( min eks. kjæreste og hun er ikke sammen..)

Når jeg møter henne så oppfører hun seg helt kald, bare overser meg som jeg skulle være luft, og jeg bare overser henne, tårer ikke og møte blikket hennes engang..Dette for de jeg virkerlig ikke orker og se på henne, men på en annen måte så vil jeg gjøre møtet med henne så ukomfertabelt så mulig for henne..

Hvordan skal jeg oppføre meg? Se henne rett i øynene? Se over henne? Se ned på bakken?? Jeg har virkelig ingen peiling og trenger tips!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke se ned i bakken hvertfall. Enten se henne inn i øynene uten en mine, eller lat som hun er luft.

Skrevet

Se ikke ned! Da blir du underdanig. Hadde gitt henne et hånlig blikk og så bare oversett henne.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

hva er det verste en person som dere ikke likte kunne gjort med dere da? Uten å ty til fysiske ting sef. eller å si noe..

Skrevet
hva er det verste en person som dere ikke likte kunne gjort med dere da? Uten å ty til fysiske ting sef. eller å si noe..

Ikke en dritt, faktisk. Personer jeg ikke liker, kan ikke gjøre meg noe, da jeg ikke interesserer meg det døyt for disse personene. Jo, én ting jeg ville blitt gal av - om disse personene var superblide, klenget som faen, kom på besøk, sendte SMSer og e-poster i hytt og pine. Men dersom noen jeg ikke likte/kunne fordra gjorde dette, ville jeg bare oppført meg veldig arrogant overfor dette mennesket, eventuelt vært ekstremt spydig i munnen, slik at jeg hadde fått personen til å grine.

(hvis jeg var din eks-venninne og du klenget på meg, ville jeg f.eks. brukt sexen jeg hadde med typen din mot deg).

Så mitt råd - drit i henne. Hun er vel ikke verdt å bruke energi på...

Gjest Norwegian Blue
Skrevet (endret)

I og med jeg hater konfrontasjoner og kan ikke bli sint uten å begynne å grine hadde jeg enten unngått henne eller sett henne i øynene og smilt. Prøvd å hever meg over det.

(Å smile til folk uten at de forstår hvorfor er dessuten ganske forvirrende)

Bare for å legge til at det var det jeg gjorde eksen min var utro med en venninne. På en måte hadde det vært deilig å skjelle henne ut, men jeg er også glad for at jeg ikke gjorde det. Hun hadde nok veldig dårlig samvittighet fra før uansett.

Endret av Norwegian Blue
Skrevet

Vel TS, DU har iallefall ikke noe å skjemmes over så hvorfor du skal se ned i bakken hvis du møter henne forstår ikke jeg! Se henne omså rett inn i øya; den som tar bort blikket først blir definitivt henne.

Norwegian Blue er også inne på noe - smil til henne hvis omstendighetene tilrår det, hun kan bli forvirret og skjønner ikke noe. Hvis du ser ned i bakken, har hun på en måte "vunnet", nok en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...