Arkana Skrevet 28. november 2006 #21 Skrevet 28. november 2006 11 000 for det der!! ← Ja, det var min tanke også. 11 000 for dekking av bord? Og så går jeg glipp av halve moroa? I tillegg kan jeg ikke forstå at man blir spart for så mye arbeid uansett, for man må jo likevel ha jevnlige møter med planleggeren for at hun skal vite hvordan brudeparet vil ha det.
Gjest 3llie Skrevet 28. november 2006 #22 Skrevet 28. november 2006 Neffi: Vi bor i Norge. Hehe, dette handler slett ikke bare om dekorering! Jeg syntes det er en fornøyelse å "jobbe" sammen med henne og allerede har vi sammen planlagt alt som går å planlegge så lang tid i forveien. Hun har bestilt alt som skal bestilles.. fra transport, overnattinger, musikk, trykksaker, blomster, mat, kake, frisør, make-up.. ja, alt sammen og hun har handlet inn alt som trengs fra dekorering til drikkevarer. Og hun har selvsagt fått en viss pekepinn på hva vi liker. Som bryllupskonsulent får hun også en del tilbud på diverse ting, hun er på brudemesser og show hele tiden og har mange flere ideer å komme med enn hva vi som gifter oss for første gang og kanskje aldri har vært i et bryllup før har. Hun er profesjonell og vet da hva hun driver med. Hun jobber ikke bare som bryllupskonsulent, hun er også event arrangerer. En stor fordel som jeg liker veldig godt er den oversikten hun har over alt vi kan velge i mellom og hun får også gode tilbud/priser, hun har alle de gode kontaktene som vi kanskje ikke har fra før. Føler ikke at jeg har gått glipp av noe som helst, jeg slapper av og nyter planleggingen på den måten det foregår nå. Vi har siden august/september hatt to lengre møter og to telefonsamtaler, samt et par mail. Jeg vet allerede at vi kommer til å få et mye flottere bryllup enn det vi hadde hatt om jeg skulle stått for all planleggingen alene med litt hjelp i ny og ne fra samboeren min.
Trampe Skrevet 2. desember 2006 #23 Skrevet 2. desember 2006 Noen av de beste minnene fra hele bryllupsstasen er jo fra planlegginga. Hele familien var i sving dagene før - mammas gamle tante strøk gardiner, mannens brødre hjalp med opphenging, mammas venninner bakte, jeg og mannen la lapper med alle gjestenes navn på utover hele gulvet for å finne ut av bordplasseringen... Hele familien jobbet med menyene, noen limte, noen stiftet, noen trykte, noen skrev. Jeg, forloveren min og toastmaster sto sent på kvelden dagen før og dyppet jordbær i flytende sjokolade. Mange mennesker var i sving dagene før vårt bryllup - ikke fordi vi maste om det eller forventet det, men fordi de hadde lyst. Det var en utrolig opplevelse at så mange hadde lyst til å hjelpe til - og vi hadde det så gøy! Aldri i verden om jeg ville vært dette foruten. Ikke om jeg hadde fått 11 000 for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå