Gjest Borghild Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Hva heter denne på fagspråket? Dere vet hva jeg mener, sånn bikkje som ligner på en gris. Har så lyst på en sånn en og pitbull-Terje trenger avløsning iblant når jeg ferdes i Oslos gater om kvelden. Min lille, søte grand danois er livredd for å ferdes der så hun ligger bare hjemme.
Gjest gjesta Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Kanskje mops? De har klemt tryne og krøllehale.
monikabrx Skrevet 25. november 2006 #4 Skrevet 25. november 2006 sikkert bullterjer du mener. Det kaller ihvertfall vi gris.
Moo Skrevet 26. november 2006 #5 Skrevet 26. november 2006 (endret) Sånn en? http://www.gotpetsonline.com/pictures-gall...errier-0038.jpg De er skikkelig stilige! Innlegget er endret. I henhold til Kvinneguidens regler er det bare registrerte supermedlemmer som kan legge inn bilder i innlegg. Hvis du ønsker å legge inn bilder i innleggene dine eller i signaturen, må du kjøpe et supermedlemskap. Her kan du lese om fordelene ved å være superbruker og hvordan du registrerer deg Veslejenta - moderator Endret 26. november 2006 av Veslejenta
Saeria Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 De er jo bare søte da. Faktisk blir den kalt hundenes klovn, da de finner på mye sprell og er morsomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå