Supraspinatus Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 Hvor finnes oppblåsbare madrasser som det er meningen man skal sove inne på. I størrelsesorden 180x200 eller noe?
Binke Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Jysk har. Tror Clas Ohlson har også. Jeg hadde planer om å kjøpe en sånn oppblåsbar madrass og bruke den som gjesteseng, men ekspeditøren på Jysk mente at en skumgummimadrass ville være bedre å ligge på. Men den tar jo mye større plass da, om det er viktig.
Gjest Saramia Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 Kan man bruke den på noenlunde samme måten som Barbara? :klø:
Supraspinatus Skrevet 25. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2006 (endret) Kan man bruke den på noenlunde samme måten som Barbara? :klø: ← Kommer litt an på hvordan du behandler barbara... Binke: Skal ta meg en tur til jysk til uken.. eller Clas.. Skumgummimadrass tar for stor plass.. edit: typo Endret 25. november 2006 av speedbird
Sola^ Skrevet 5. desember 2006 #5 Skrevet 5. desember 2006 Toys r us har også, men jysk er grei plass å byrje.
tommeline Skrevet 6. desember 2006 #6 Skrevet 6. desember 2006 Vi kjøpte en på Jysk for et år siden eller noe. To kan fint ligge på den, og den tar liten plass når den ikke er i bruk Eneste negative er at det tar tid å fylle den med luft (pumpen vi kjøpte på Jysk var elendig), og at den knirker litt.
Malama Skrevet 6. desember 2006 #7 Skrevet 6. desember 2006 Vi kjøpte en stoooor, tykk en på clas ohlson, og den var lett å pumpe opp (har innebygget pumpe) og tømme (samme pumpa, satt i revers) og hun som sov i den i en uke sa i alle fall at den var god å ligge i også. Ga litt vannsengfølelse sa hun (forsvant litt da vi putta i mer luft kanskje), den er jo en halvmeter høy, så det blir ikke helt som enn tynn luftmadrass da. som gjesteseng (eller EKSTRA gjesteseng, vi har allerede en sovesofa på det egentlige gjesterommet) er den genial, for den tar jo lite plass når den ikke er i bruk.
Pasha Skrevet 6. desember 2006 #8 Skrevet 6. desember 2006 vi kjøpte gjennom netthandelen-- men den er bare 163 cm bred. prøv på jysk.. trur jeg har sett at de har en på 180cm
Gjest katti Skrevet 6. desember 2006 #9 Skrevet 6. desember 2006 Jeg og sambo hadde en oppblåsbar madrass en gang og det endte med at jeg våkna midt på natta på et iskaldt gulv med en flat madrass under meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå