Gå til innhold

Hvilke produkter bruker du...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel det meste...

Selv bruker jeg L'Oreal Proffesional shampoo for krøller, Aromatherapy sensual på kroppen og Shiseido Pureness i ansiktet...

Er du fornøyd med de produktene du bruker? Det er jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg veksler mellom ulike produkter hele tiden.

For tiden går det i Redken All Soft og Kerastase Bain Satin til hår. Fornøyd med begge bortsett fra at Bain Satin lukter tøymykner.

Til ansikt bruker jeg rensemelk fra Dr. H eller Dermalogica Ultracalming Cleanser. Fuktighetskremer fra Dr.H og Dermalogica Skin Smoothing Cream.

Kroppen rengjøres med Eucerin dusjolje.

Fornøyd med alt jeg bruker, men er alltid åpen for å prøve nye ting ;)

Endret av Blanca
Gjest Borghild
Skrevet

Jeg bruker Jane Hellen shampo og balsam. Sinnsykt fornøyd med det, har brukt det i 20 år nå. Kroppen rengjøres med dusjsåpe fra Fa og musa vaskes med Asan. Av godlukt bruker jeg Vanderbilt og White Musk. Fanget i de glade 80-årene ja.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg mikser og trikser, men for tida er jeg borte fra mitt velfylte badeskap, og bruker følgende:

Hår: Graham Webb Vivid Color shampoo, conditioner og leave-in. Terningkast 5. Spesielt leave-inen vil jeg ikke være foruten mer. I tillegg tar jeg av og til kur; Kerastase Age Recharge. Av stylingprodukter bruker jeg nevnte leave-in, av og til Crafty voks fra Sebastian, og Forceful hårspray fra Redken.

Til kroppen bruker jeg Barnängen dusjolje (ikke fornøyd), Ren dusjsåpe med lavendel (ikke fornøyd, lukter billig såpe, men fikk den gratis), mandelolje, L'Oreal Nutrilift bodylotion (perfekt), og hydrokortison til kløende legger. Deo fra Vichy, men den er jeg bare middels fornøyd med, for den får meg til å klø.

Til ansiktet bruker jeg Ren Calendula rens (veldig bra), Ren jojoba peeling (veldig bra), MD Formulations Facial Cream, Dermalogica Skin Smoothing Cream, og Ren Frankincense and boswellia Cerrata Repair nattkrem. Mulig den er bra, men den lukter veldig sterkt av røkelse, og jeg nyser og får tårer i øynene av den. :(

Gjest Borghild
Skrevet

Glemte å si at jeg bruker olivenolje på kroppen. Da blir huden fin og blank og jeg blir fort brun. Mye bedre enn solkrem, bodylotion og alskens jåleri.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Nå er jeg på skikkelig sparebluss. Bruker elvital og herbal essences i håret, first price såpe på kroppen. Atrix på hendene og Natusan ansiktskrem i fjeset. Stop 24 deo.

Skal på ferie neste uke og skal plukke meg meg en del fra tax-freen, og så ønsker jeg meg en del velvære produkter til jul. Så får lese her for å få litt tips ;)

Skrevet

I ansiktet : Dermalogica

Kropp: Div, skrubb fra Loreal og såpe fra nivea

Hår: Redken Blonde Glam

Skrevet (endret)

Hår: Shampo fra Davines (helt super), hårkur fra Bodyshop (grei nok) innimellom. Stylingprodukter fra Kerastase (veldig bra) og KMS (OK).

Ansikt: Produkter fra Ren, serien for sensitiv hud. Den første hudpleieserien jeg har brukt som faktisk har utgjort en forskjell. Har også peeling og ansiktsmasker derfra. I tillegg bruker jeg en øyemaske fra Origins, samt sånne nose strips fra Boots (når jeg har hamstret i England) eller Nivea. Sminke først og fremst fra ID, Chanel og Bodyshop.

Kropp: Dusjsåpe og peeling med henholdsvis mango- og klementinlukt fra Bodyshop (elsker lukten), Biotherm Lait Corporel Antidessechant (har brukt den i mange år, liker den veldig godt), barberkrem fra Origins (super), intimsåpe fra Vivag, deodorant fra Clinique (den grønne uten parfyme, helt super).

Endret av itla
Skrevet

Ansikt: Den to-delte rensen i fra Babor. Har ikke brukt den så lenge, men jeg er fornøyd til nå. Skin Smoothing Creme fra Dermalogica, peeling i fra YSL (uten korn), fuktighetsmaske i fra Decleor.

Hår: Shampoo og balsam fra Sebastian (Body Double), volumshampooene til Big Sexy Hair og Tigi. Når det gjelder hårkur bruker jeg Anti-snap i fra Redken og Nutridefence masque fra Kerastase.

Kropp: Peeiling i fra Loreal, body lotion i fra alle slags mulig merker.

Jeg har sikkert fem eksemplarer av shampooer, rens, peeling, masker, body lotion osv., og hamstrer inn altfor mange produkter. Ender aldri opp med å bruke alt. :roll:

Skrevet

Akkurat nå er det den rosa fra Loreal som virker best på mitt litt tørre flokete hår.

Men er åpen for andre produkter.

Har forsøkt produkter fra frisør og fra butikk.

I ansiktet er det mye fra Vichi.

På kroppen akkurat nå er det dove. Synes kanskje den lukter litt mye såpe, men må liksom bruke den opp først...

:sjenert: Men Jane Hellen Shampo og balsam - hvor får en kjøpt det...?

*mimrer tilbake til de glade 80 årene hvor grønn JH var den ENE!...* :ler:

Skrevet

Hår: Urtekram Herbal Hydration (organisk shampoo fra helsekosten)

Dusjsåpe: Lactacyd

Hud: Jojobaolje på tørre dager

Passer på å få rikelig med de gode oljene og næringstoffene i kosten, så huden smøres fra innsiden, noe som har revolusjonert huden og håret mitt.

(Til riktig tørre dager har jeg liggende pasjonsfrukt body butter og dag/nattkren fra clarins, men disse bruker jeg nesten aldri lenger)

Gjest Deception
Skrevet
Jeg har sikkert fem eksemplarer av shampooer, rens, peeling, masker, body lotion osv., og hamstrer inn altfor mange produkter. Ender aldri opp med å bruke alt. :roll:

Velkommen i klubben :ler:

Skrevet

Ansikt: Clarins (rens og ansiktsvann for tørr hud) samt (snart) multiaktiv dagkrem hvis bare Strawberrynet får opp farta. I mellomtiden smører jeg så godt jeg kan med kremer fra en sånn Dr. Hauschka prøveeske. :ler:

Kropp: Dusjsåpe fra Biotherm og Biotherm Lait Corporel Antidessechant (eneste som funker sånn noenlunde til min hud). Har forresten Biotherm peeling også, når jeg tenker etter.

Hår: Phytocitrus shampo og balsam for farget/behandlet hår. Kommer nok til å gå over til Redken når det er tomt, for shampoen kom i glassflaske. Håpløst i dusjen.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Hud: MD Formulations rens, lotion og peeling. Décleor fuktighetskrem og ansiktsmaske. Foundation fra ID når jeg bruker det. Veldig fornøyd med alt.

Hår: Har akkurat fått Redken Fresh Curl sjampo og balsam i posten, og rukket å bruke én gang. Håret mitt ble fint da hvertfall, men får se over tid. Har pleid å bruke Sheer Blonde tidligere.

Kropp: Lano dusjsåpe, eller dusjsåpe med mangolukt fra Body Shop når jeg har det. Har egentlig ingen vaner med å bruke fuktighskrem til kroppen, men har Body Butter fra Body Shop med druelukt som jeg bruker en sjelden gang. Har forskjellige håndkremer som jeg også sjelden bruker, bl.a. Vaseline Intensive Care (men har en mistanke om at jeg ikke tåler den).

Skrevet

Hår: Vichy vitality sjampo og balsam. Men jeg leter fortsatt etter produkter som håret mitt kan like enda bedre.

Ansikt: Cliniderm cleansing mosse og Cliniderm moisture boost gel, passer blandingshuden min bra.

Kropp: Eucerin dusjolje og eucerin karbamidlotion. Blir skikkelig tørr på kroppen om vinteren. Hendene smøres med Avene cold cream håndkrem, Olivia håndkrem eller Carbaderm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...