Gå til innhold

skal på besøk til en gutt!

Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky

Vi har lenge holdt på å flørte, har kysset med hverandre når vi har møttes. Men ikke noe mer. Han bor laangt avgårde.

Og nå skal jeg altså reise til han på besøk, fredag til lørdag!!

Og er selvfølgelig veldig spent.. Iiiiik! Noen tips??? Bør jeg gå til gynekolog..? (sånn for sikkerhetsskyld liksom -men VET jo ikke om "noe skjer"...)

Skal prøve å være avslappet og meg selv...men ja! Hihi! Litt fjortis nå ja.

ARRGHHHH!!! HURRAA!!!!

:sjenert::ler::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Norwegian Blue

Hurra :) Det blir gøy, kos deg! :hoppe:

Slapp av og ta det som det kommer. Ikke ha for store forhåpninger heller. Virker som du er litt forelska, det er deilig, så ny følelsen :)

Hva skal du til gynekolog for? Sjekke for kjønnsykdommer? Det er jo uansett alltid lurt å få sjekka, men du bør vel uansett bruke kondom de første gangene med ny partner ;) (så det kan jo du putte i veska ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Jaaa, tenkte på kjønnssykdommer..hehe! Men får nå se hva jeg rekker!

Skal bli deilig å reise bort, se han, treffe andre venner... Så får vi se hva som skjer. Er så oppspilt at jeg nesten ikke fikk sove i natt! ("gamle" dama på over tredve!!)

Vet ikke om jeg er forelsket akkurat, men er betatt! Og det har jeg/vi vært leeenge.

Fikk sms igår: beste gaven jeg har fått på mange år! (om at jeg kommer -han har bursdag på torsdag nemlig) *fniiiiisss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

:hoppe: Imorgen så er jeg der!!! Klokken fire ca. så møtes vi på flyplassen...

Skal nok gi beskjed på mandagskveld når jeg er hjemme ja!!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Sofia: Tror jeg trenger noen dager for å fordøye det..hahaha! Er på en liten (stor???) rosa sky!! Skriver nok litt i dagboken min ettersom tankene kommer... (under en liten busk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

been there, done that :kline: Trenger ikke gå til gynekolog, hehe, det trengs ikke :ler: men vær deg selv bare og kos deg! Selv får jeg besøk i helga så er nesten i samme båten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempekoselig!!! :)

Gratulerer så masse, Storesky! :klem:

Men eg vil gjerne ha litt meir detaljar eg også! Hehe :ler: Får kanskje ta å rote meg inn i dagboka di på sikt.

Nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Takk takk alle sammen! Merker jeg har stooort behov for å snakke om dette, han, oss, etc! Man vil liksom bare dele alt med hele verden -merkelig at alle andre er helt den samme.... :overrasket:

Hva vil dere vite jenter??? Han er pen, kjekk, sexy, (min drømmemann!). Han er snille mot sine venner og familie, veldig omtenksom og empatisk. Han kan prate om det meste, han er ikke redd for å drømme og fabulere om fremtiden... Han er morsom, flink å lage mat, ganske huslig av seg (mer enn de fleste gutter jeg har møtt iaf) Samtidig er han skikkelig mannemann! Liker å mekke biler, reparere ting, har mannlig yrke, SER velsig mann ut! Har mange såkalte "manne interesser".

Jakter ikke på dyr, spiser gjerne vegetarisk - noe som er et pluss i min bok.

PUH! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...