Gå til innhold

SE K750i og manglende t9?

Anbefalte innlegg

Gjest Deception
Skrevet

Telefonen er knapt året gammel, men er ikke helt grei. Det har hendt ved flere anledninger at den har hengt seg opp og at skjermen har blitt helt hvit. Nå i sted skjedde det samme, og da jeg slo den på igjen, hadde jeg mistet norsk som alternativ både for telefonspråk og som tastespråk. Og ja, jeg HAR sjekket innstillingene. Jeg sitter i utlandet, og har verken bruksanvisning, kabler eller noe som helst av programvare tilgjengelig.

Hva kan jeg gjøre for å få tilbake ordlisten min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kikket på www.sonyericsson.com ? Er både brukerhåndbok m.m for alle SE telefoner.

Skrevet

Og fiks deg en softwareoppgradering når du har anledning. Jeg vet ikke om man kan laste det ned selv på nyere SE telefoner eller om man må innom et mobilverksted.

Gjest Deception
Skrevet
Og fiks deg en softwareoppgradering når du har anledning. Jeg vet ikke om man kan laste det ned selv på nyere SE telefoner eller om man må innom et mobilverksted.

Det ser ut som om man kan laste det ned selv, men jeg trenger USB-kabelen som hører til, og den ligger hjemme. Men det er ikke noe hokus-pokus å få den sendt. Håper bare ikke en oppdatering vil ødelegge enda mer. Samtidig har jeg faktisk veldig liten lyst til å kjøpe ny telefon akkurat nå, så noe må helt klart gjøres.

Gjest Deception
Skrevet
Oppdatering pleier å hjelpe veldig bra.

Ja, det gjør det nok. Trikset er bare å få gjort det når alt av utstyr osv ligger hjemme i Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...