Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å vri hodet mitt til å finne ut julegaver til familien. Mamma, pappa og 2 brødre midt i 20 årene.

Jeg vil gjerne gi dem praktiske ting de kan bruke i hverdagen, som de ikke har tenkt på å kjøpe selv.

Siden jeg er student bør det være billigst mulig..

Foreldrene mine reiser endel, og jeg har da vært inne på tanken; reiseartikler..

Hva trenger man når man er ute og reiser?

ALLE gavetips mottas med TAKK!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå med de nye reglene for håndbaggaske: små beholdere med alt av toalettsaker, såpass at man i det minste har litt av det viktigste om baggasjen med de større utgavene kommer til et annet bestemmeslsessted enn du selv... (eller for den som ikke bruker så mye og ikke skal være lenge borte; nok til at du ikke trenger ha med de store :) )

Skrevet

Jeg kjøpte et sett med små plastplasker til å fylle shampo, dusjsåpe, håndkrem o.l. på før jeg dro på ferie i sommer, og det har jeg brukt masse! På reiser opptil 10 dager er det genialt! Tar liten plass, samtidig som alt du trenger er med i bagasjen. Jeg har brukt mitt sett mye. Koster ikke allverden heller, rundt hundrelappen på en sportsforretning. Hvis de reiser lange strekninger av gangen kan det være en ide med nakkepute eller sovemaske.

Skrevet

Grytekluter i silikon. Ikke så spennende kanskje, men praktiske og best av alt; man slipper ugne, skitne tøykluter.

Hva med reisebøker til dine foreldre? Velg fra et land de kanskje planlegger å reise til. Toalettmapper er også greie gaver.

Skrevet

Vaskemiddel i posjonspakker. F.eks biotex har vaskemidler i porsjonspakninger.

Man får jo alltids koffert merkelapper på flyplassen, men hva med noen skikkelig fine slike? Vet ikke hva de koster, men det går sikkert an å finne noe som ikke nødvendigvis er så dyrt.

Menn trenger alltid nye sokker!

Og ikke bare hverdagssokker, men også sokker til finere bruk også.

Med et nusselig julemotiv eller no? :)

(Jeg ga en gang bort noen svarte sokker med julereinsdyr, og de ble svært godt mottatt.)

Skrevet

Foreldrene mine har noen veldig praktiske reisevesker de bruker mye. De kan brettes sammen til liten størrelse, og puttes i kofferten. Når man har ekstra bagasje med hjem, er det kjempegreit med mer bagasjeplass. Har sett bagene hos Morris; de finnes i forskjellige farger og størrelser.

Skrevet

Sokker er jo en super gave å få, men sokker med julemotiv ville jeg styrt unna... Hadde jeg fått det ville jeg ha byttet...

Andre praktiske ting: toalettmappe til å henge opp, reisesmykkeskrin (sammenleggbart i stoff - nesten som en sminkepung) med flere rom.. Bøker, MP3 spiller er jo fint å ha på tur.

Gjest Fruktfat
Skrevet

om du bor i oslo finnes det en kjempefin butikk på byporten -husker ikke hva den heter- med alt av reiseeffekter!

Skrevet
om du bor i oslo finnes det en kjempefin butikk på byporten -husker ikke hva den heter- med alt av reiseeffekter!

Den heter handysize, det er den butikken Lillesky har linket til lenger oppe her. Kjempefin butikk med masse artige ting til reise!

Gjest Fruktfat
Skrevet
Den heter handysize, det er den butikken Lillesky har linket til lenger oppe her. Kjempefin butikk med masse artige ting til reise!

aha, så ikke det jeg... :sjenert:

Skrevet

takketakk, nå fikk jeg mer tips å bryne meg på =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...