Gjest Miss.Chanel Skrevet 25. november 2006 #1 Skrevet 25. november 2006 er 30+ tatt mye sol fettfattig tørre partier hvilen krem er å annbefale? ønsker ikke sånn "hinne" mrn at den trekker godt inn og huden får litt friskhet.
tigerpus Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 er 30+ tatt mye sol fettfattig tørre partier hvilen krem er å annbefale? ønsker ikke sånn "hinne" mrn at den trekker godt inn og huden får litt friskhet. ← Biotherm Age Fitness. Trekker godt inn, gir masse fuktighet, gjør huden myk og dufter deilig (og diskret). Min favoritt ihverfall......... -- Triger
Gjest Miss.Chanel Skrevet 25. november 2006 #3 Skrevet 25. november 2006 ok. den er fin tror jeg, bruker en tester i den nå, flere som har noe å anbefale.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 26. november 2006 #4 Skrevet 26. november 2006 (endret) Biotherm Age Fitness. Trekker godt inn, gir masse fuktighet, gjør huden myk og dufter deilig (og diskret). Min favoritt ihverfall......... -- Triger ← men huden er ikke tørr og trenger fukt men fettfattig! bumper tråden her litt nå. Noen som har erfaring med Chanel kremene? tenkte kansje kjøpe i chanel siden jeg skal ha no.5 parfyme og tilbehør så blir det stil over badehylla! samme serie og look. Endret 26. november 2006 av Miss.Chanel
Gjest Deception Skrevet 26. november 2006 #6 Skrevet 26. november 2006 men huden er ikke tørr og trenger fukt men fettfattig! bumper tråden her litt nå. Noen som har erfaring med Chanel kremene? tenkte kansje kjøpe i chanel siden jeg skal ha no.5 parfyme og tilbehør så blir det stil over badehylla! samme serie og look. ← Chanel-kremene er overparfymerte, men egentlig lite utover innpakning. I mine øyne. Shiseido-kremen er milevis bedre, fordi den inneholder masse hyaluronsyre, som er en sterk fuktighetsbinder. Huden blir myk, men ikke blank.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 26. november 2006 #7 Skrevet 26. november 2006 (endret) prøvd en tester fra Lancome jeg liker. den heter bienfait multivital, den ble huden bløt av, jeg har vert plaget med tørre partier på kinn og mye pigment pga. sol, dvs huden ser litt skjollete ut og tørr T-sone. følte den Lancome kremen hjalp. den luktet ok , litt mere enn ønskelig. skal på tur og raide taxe freen neste lørdag og da må jeg vite hva jeg skal ha. Estee lauder daywear plus sheer tint release formula har jeg brukt i alle år pga den omtales som tryllekremen, og den gjør huden gyllen der å da (absolutt et MUST å ha). men nå ønsker jeg en krem som går "dypere" til verks også. jeg begynner å dra på åra og trenger antiwrinkle også. Endret 26. november 2006 av Miss.Chanel
Gjest Deception Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Personlig har jeg ikke den store troen på anti-age. Det lureste er å ikke røyke, ikke ta solarium, samt bruke solfilter når man er utendørs. I tillegg kommer selvsagt gode produkter tilpasset hudtypen. Bienfait Multivital er vel egentlig tilpasset yngre hudtyper, men hvis du liker den, og synes den gir nok fuktighet til huden, ville jeg gått for den.
Rexina Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 og å drikke mye vann er viktig for huden
Gjest Deception Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 og å drikke mye vann er viktig for huden ← Jepp, og et kosthold rikt på omega 3-fettsyrer. Spesielle tilskudd for huden trengs ikke, tilstrekkelig mange måltider fet fisk, eventuelt vanlig tran/omega 3-tilskudd holder i bøtter og spann. Hvis du har solskader, kan en krem med a-vitaminsyre om natten hjelpe litt, men her ville jeg hørt med hudpleier evt. hudlege, for det er sterke saker, og det du får i vanlig parfymeri duger ikke.
Gjest blixen Skrevet 27. november 2006 #12 Skrevet 27. november 2006 Jeg liker Sensai Silk fra Kanebo. Den finnes i alle fall i to varianter; en for fet hud og en for normal hud. Jeg har brukt begge. Brukte den for fet hud først, og huden ble betraktelig bedre. Nå om vinteren bruker jeg den for normal hud, huden trenger visstnok mer fuktighet i den kalde årstiden. Deception, jeg ble litt nysgjerrig på den Shisheidokremen. Hvilken er det du tenker på?
Gjest Deception Skrevet 27. november 2006 #13 Skrevet 27. november 2006 Jeg liker Sensai Silk fra Kanebo. Den finnes i alle fall i to varianter; en for fet hud og en for normal hud. Jeg har brukt begge. Brukte den for fet hud først, og huden ble betraktelig bedre. Nå om vinteren bruker jeg den for normal hud, huden trenger visstnok mer fuktighet i den kalde årstiden. Deception, jeg ble litt nysgjerrig på den Shisheidokremen. Hvilken er det du tenker på? ← Den heter Advanced Super Revitalizer N, og er ganske rik/tykk, så den er nok ikke noe for en mer normal hudtype. I denne serien finnes kun denne kremen, og en som er enda rikere, og som ble for mye selv for undertegnede, som har veldig tørr hud. Så hvis du har normal hud, kan nok revitalizeren føles for fet. En annen kjempegod krem fra Shiseido som jeg kom på nå, og har brukt tidligere vintre, er The Skincare Multi-Energizing Cream, men den er nok også best for tørrere hudtyper. Begge disse tilfører både fuktighet og fett.
Gjest blixen Skrevet 27. november 2006 #14 Skrevet 27. november 2006 Ok, da er de nok for fet for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå