Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært å kjøpt kjole + veske til julebordet nå. Men jeg mangler sko. Noen som har tips om hvilke sko jeg kan ha til dette antrekket?

Har litt lyst på pumps m/høye hæler i gull. Har sett etter det, men ikke funnet noen i den riktige gullfargen, enten er de for lyse eller for mørke. Noen som vet om noen fine, og ikke altfor dyre?

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg ville valgt svarte pumps, og ikke gullfargende. Syns det holder med gullbelte og gullveske.

Skrevet

Svarte pumps er nok lettere å finne ja. Hvis du vil ha noe gull på dem, se om du finner et gullbånd som matcher, og lag sløyfer som du fester bak på skoene, eller fester de på innsiden av sidene, slik at du kan knyte dem over vristen. Alternativt klipp av litt av båndet i beltet og lag sløyfer.

Skrevet

Tror også jeg ville gått for svarte, og da blir det jo lettere å finne pumps også :)

Skrevet

Takk for mange gode innspill. Dere har et poeng, svarte pumps er kanskje tingen. Iallefall mye enklere å finne, har sett noen fine allerede. Og jeg kan jo evt. kjøpe noe pynt å piffe opp skoene med, gode ide.

Kjolen kjøpte jeg på Vero Moda for 399,-.

Skrevet

Jeg synes også at det blir for mye med gull på skoene..gå for sorte. Kjolen var nydelig forresten :sminkedokke:

Skrevet

Da blir det vell for mye med gullsjal/bolero og da? Har satset på en svart en, men gulltanken har streifet meg. Ja, jeg er glad i gull. :sjenert:

Skrevet

Kjempe fint antrekk.

Jeg tror jeg hadde funnet ett par sort ankelsko det er sinnsykt kult til. De har noen kule på Bianco hvertfall.

Skrevet

Jeg hadde gått for sorte sko og sort bolero.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde store planer om å høre på dere, og hadde bestemt meg for svarte sko. Helt til jeg kom over disse hos Bianco. Det var kjærlighet ved første blikk. Og for meg som egentlig ikke er et kjolemenneske var de med på å gjøre antrekket mitt litt røffere. Og med tykke hæler er de enkle å gå i, selv med noen drinker innabords. Så julebordet ble vellykket det. ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Drar opp denne tråden igjen jeg! Har en sånn kjole jeg også, bare brun med gullmønster og gullbånd i livet. Skal ha lys strømpebukse og skal kjøpe meg sko i morgen. Skal jeg gå for gull, bronse/brune eller sorte?

Skrevet
Drar opp denne tråden igjen jeg! Har en sånn kjole jeg også, bare brun med gullmønster og gullbånd i livet. Skal ha lys strømpebukse og skal kjøpe meg sko i morgen. Skal jeg gå for gull, bronse/brune eller sorte?

Sorte!

Det blir fort litt vel planlagt - matchy match, med gullsko.

(Sorry til TS..)

Skrevet
Sorte!

Det blir fort litt vel planlagt - matchy match, med gullsko.

(Sorry til TS..)

Enig med deg. Hvis det ser FOR planlagt ut, vil det ikke være like imponerende. Men det er jo fullt ut mulig å få et spennende antrekk selv om ikke alt matcher hverandre og da :)

Men svarte sko er pent, og kan brukes senere til andre antrekk også!

Gjest Fruktfat
Skrevet

men hvis noen HAR sett pumps i gull så må de gjerne si ifra! :)

jeg har en rød kjole med gullperler på, og da må jeg nesten ha sko i gull.. synes jeg da. men enten er de for lyse, eller så er de bronsefarget.

så rop ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...