LilleMy Skrevet 29. desember 2006 #81 Skrevet 29. desember 2006 Skal innom der over jul, fikke en veske som var fin nok, men ikke riktig hva jeg trenger nå. Gleder meg til å se hva de faktisk har.... - vet fra andre LV butikker at de har MYE klassisk pent etter min smak.
Dixie Skrevet 29. desember 2006 #82 Skrevet 29. desember 2006 (endret) LV bruker mye PVC, og da er det kun remmer og slikt som er av skinn, men skinnet er jo ekslusivt, det er til og med fra Norge (!) , Vestlandet et sted, kalveskinn eller noe? Min mor har nemlig hatt oppdrag for de som driver med dette.. Så det er UTROLIG mye penger for PVC ← Javel, ingen av mine 5 LV vesker inneholder noen form for PVC i allefall... Og har ikke sett det på noen andre av veskene derfra. Men om moren din sier det er det sikkert sant... Endret 29. desember 2006 av Dixie
Mischa Skrevet 29. desember 2006 #83 Skrevet 29. desember 2006 Javel, ingen av mine 5 LV vesker inneholder noen form for PVC i allefall... Og har ikke sett det på noen andre av veskene derfra. Men om moren din sier det er det sikkert sant... ← Ingen vits å bli så fornærmet vel?
Mischa Skrevet 29. desember 2006 #84 Skrevet 29. desember 2006 Dixie: Vet ikke hvilken veske du har, men regner med at du vet du har skinn og ikke plast om du eier den selv, så vi snakker nok om forskjellige vesker:)
Dixie Skrevet 29. desember 2006 #85 Skrevet 29. desember 2006 Hehe, er ikke fornærmet da Men den serien som en tideligere referer til over i tråden har jeg en veske i, og det er en helt spesiell type behandling, preging og farging av læret som gir den den skinneden looken (men den blir mattere etterhvert, og mye penere) men det er ikke plast...
Rexina Skrevet 29. desember 2006 #86 Skrevet 29. desember 2006 Noen som vet hva en "plastissk" skinnveske i mellomstor størrelse koster? Ønsker meg en hvit en
Gjest Shoreh Skrevet 29. desember 2006 #87 Skrevet 29. desember 2006 Jeg fikk LV til Jul, almanakk og lommebok i klassisk brunt. Og ja, de er ekte, det fulgte med garantibevis som var stemlet og signert. Kjæresten min ville aldri våget å gi meg kopier og takk for det.
Christiane Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #88 Skrevet 30. desember 2006 Javel, ingen av mine 5 LV vesker inneholder noen form for PVC i allefall... ← Har du 5 LV vesker ? *misunnelig*
Dixie Skrevet 30. desember 2006 #89 Skrevet 30. desember 2006 Har du 5 LV vesker ? *misunnelig* ← Hehe, noe må man jo bruke penger på.... Er håpløs når det gjelder vesker, kan aldri få nok og har ALLTID en unnskyldning for å unne meg en ny veske...
Christiane Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #90 Skrevet 1. januar 2007 (endret) Du er heldig. Jeg har bare to fra LV. Hvor har du kjøpt dem? I verden altså. Endret 1. januar 2007 av Christiane
Dixie Skrevet 2. januar 2007 #91 Skrevet 2. januar 2007 Du er heldig. Jeg har bare to fra LV. Hvor har du kjøpt dem? I verden altså. ← 1 i Oslo 1 i Roma 2 i London 1 i Kjøben Og går alt som planlagt har jeg snart en til fra Oslo
Dixie Skrevet 21. januar 2007 #92 Skrevet 21. januar 2007 Noen som vet hva en "plastissk" skinnveske i mellomstor størrelse koster? Ønsker meg en hvit en ← Vet ikke helt hvilken modell du tenker på, men jeg har akkurat kjøpt en som heter Bedford, du ser den på sidene til LV under veskene i serien Venice leather i fargen Pearl. Den kostet 6.900,- og matchende lommebok kostet 3.900,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå