Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg elsker LV og har utvidet samlingen min med en Minilin Speedy 30 etter at butikken åpnet i Oslo.

Synes både butikken og betjeningen ga ett godt inntrykk, uvant at man faktisk kan se på varene som er utsilt da. Og synd de ble utsolgt for å mye før jul, fikk ikke tak i den lommeboken eller den kortholderen jeg skulle ha. Men det kommer vel snart inn igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en lommebok som kostet 2800. Den har plass til mynter, sedler og kort og er delt opp i to deler liksom. Kortholder antar jeg ligger på litt over 1000.

Kjæresten fikk en iPod-holder i skinn til jul og den kostet 1300.

Skrevet

Vesken jeg kjøpte kostet 3.950,-

Kortholderen jeg skal ha koster 1.200, er i en spesiell farge og i venice leather og passer perfekt til en annen LV veske jeg har.

Lommeboken har jeg ikke bestemt meg for om jeg skal ha i minilin eller i EPi enda, men mellom 2.500 -3.500 regner jeg med

Skrevet
Vesken jeg kjøpte kostet 3.950,-

Kortholderen jeg skal ha koster 1.200, er i en spesiell farge og i venice leather og passer perfekt til en annen LV veske jeg har.

Lommeboken har jeg ikke bestemt meg for om jeg skal ha i minilin eller i EPi enda, men mellom 2.500 -3.500 regner jeg med

Kan du finne bilde av vesken? 3950 var ikke sååååå værst? :)

Skrevet
Skal de ha januar salg snart?  :ler:

LV har aldri salg dessverre... :sur:

Skrevet
LV har aldri salg dessverre...  :sur:

:ler: Da blir det ikke mye LV ting på meg. Syntes de prisene er for stive, og særlig når mange av veskene og lommebøkene er laget av plast :ler:

Skrevet

LV har da ingen ting av plast! Mulig du tenker på den serien i Venice leather??? Men det har ingen ting med plast å gjøre, er en spesiell type behandling av skinnet bare...

Om du går inn på LV sine sider finner du den der, under Minilin også ser du den klassiske speedyen. Om du kjøper den i den vanlige monogramserien er 30 litt billigere tror jeg, mens den er dyrere i EPI....

Skrevet

Er det denne ?

Den var fiiiin! Tror jeg må ut og kjøpe den selv... :hoppe:

Skrevet
LV har da ingen ting av plast! Mulig du tenker på den serien i Venice leather??? Men det har ingen ting med plast å gjøre, er en spesiell type behandling av skinnet bare...

Ok kanskje det ikke er plast, men det ser helt utrolig ut som plast :)

Skrevet

Ja!! Den er det. Er super fornøyd. Har alltid likt Speedy veskene men synes den blir litt kjedelig i den vanlige monogram serien, dessuten har jeg jo en annen modell i monogram så da ble jeg så glad når denne kom. Dessuten har de ikke tatt inn så mange av de, siden det er en ny serie!

For meg så er vesken verdt 4.000 og kunne lett betalt mer. Det er vel opp til hver enkelt det vel Niomi?? Folk må jo få bruke penger på hva de vil.

Jeg elsker vesker og ser på det som min besettelse. Om jeg bruker 4000, 10.000 eller 20.000 på det er det jo bare min sak. Det er fordelen med å bo alene :sjarmor:

Er helt sikkert venice leather du tenker på, minner kanskje litt om plast når du sier det?? Har en veske derfra da, og elsker den. Blir litt minde Shiny etterhver da, sånt skinn som blir penere jo mer de brukes!

Skrevet
Denne syntes jeg er fin, men den ser litt ut som plast. Men det er hver sin frihet å velge hva mann vill bruke sine penger på :)
Skrevet
Er det denne ?

Den var fiiiin! Tror jeg må ut og kjøpe den selv...  :hoppe:

Den der var vanvittig fin!! Spesielt fordi det ser ut som det er stoff i den?

Men jeg blir så fort lei av veskene mine, så det er helt uaktuelt å bruke så mye penger på en veske! Omregnet til NOK blir det der nesten 6.000 kroner, i alle fall inkl. toll osv.

Kunne tenkt meg en kopi av den der...

Skrevet
Denne syntes jeg er fin, men den ser litt ut som plast. Men det er hver sin frihet å velge hva mann vill bruke sine penger på :)

Ja, en sånn veske har jeg hatt lyst på lenge også, helst i hvit :)

Noen som vet hvor mye en mellomstor skulderveske med dette skinnet koster?

Skrevet

Miracl3: Jepp, det er den serien Venice Leather jeg snakker om... Er så langt fra plast man kan komme... HAr selv Mallory Square i den serien og elsker den... Blir bare penere og penere, litt mindre "shiny" og plastik følelse...

Ephemera: Den koster 3.950 på LV butikken i Oslo... Den er stoff, med lærhanker og andre små detaljer. Også får du plass til MASSE i den... Er blitt veldig glad i den, selv om jeg ikke har brukt den så mye enda da...

Skrevet
Ephemera: Den koster 3.950 på LV butikken i Oslo... Den er stoff, med lærhanker og andre små detaljer. Også får du plass til MASSE i den... Er blitt veldig glad i den, selv om  jeg ikke har brukt den så mye enda da...

*drømme*

... :sjenert:

Skrevet

LV bruker mye PVC, og da er det kun remmer og slikt som er av skinn, men skinnet er jo ekslusivt, det er til og med fra Norge (!) , Vestlandet et sted, kalveskinn eller noe? Min mor har nemlig hatt oppdrag for de som driver med dette.. Så det er UTROLIG mye penger for PVC ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...