Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Miss.Chanel
Skrevet
Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en klassisk, dyr veske, men har da lyst på Chanel.

Å jez :sjarmor:

Skrevet
Chanel kan man da ikke bestille på nett?

Ikke fra eluxury, men det er noen nettsteder hvor man kan få kjøpt ekte chanel. Bare at da er det ikke nye vesker, men vesker som er kjøpt og solgt videre fra såkalte consignment stores.

Her

og her...

og her!

Skrevet

okei! Personlig ville jeg aldri bestilt fra en ikke-anerkjent butikk,florerer jo av fakes.. :icon_neutral:

Noen som har bestilt fra de sidene?

Skrevet
Sorry meg, men de veskene er virkelig øgly bøgly! Da gir jeg heller bort pengene til naboen!

Noen sjans for at du er naboen min? :sjarmor:

okei! Personlig ville jeg aldri bestilt fra en ikke-anerkjent butikk,florerer jo av fakes..  :icon_neutral:

Noen som har bestilt fra de sidene?

Er tilbøyelig til å være enig med deg. Netthandel er risikabelt.

Men disse linkene med resells adresser fant jeg på purseblog sitt Chanel forum og er det noe de damene der hater så er det fake vesker. Derfor har jeg litt mer tiltro til de linkene de siterer der.

Uten at jeg tør ta sjansen på å bestille... ;)

Skrevet

Ja,det blir jo omtrent som og handle på ebay,risikabelt..! Hvis man først skal betille veske på nett vil jeg anbefale net-a-porter. Bestilte en veske derfra og den kom i posten etter 3 dager! urtolig bra service :)

For ikke og gå helt off topic,vurderer jeg en speedy fra LV.. klassisk og fin :)

Skrevet
Sorry meg, men de veskene er virkelig øgly bøgly! Da gir jeg heller bort pengene til naboen!

Og en gang måtte jeg være enig med deg. De er faktisk grusomme :overrasket:

Skrevet

Det er særlig den lange historien som fascinerer meg. Mønsteret og mange av modellene har sett helt like ut siden 1800-tallet. De har klart og holde seg populære i godt over 100 år,det i seg selv er helt utrolig og beundringsverdig mener nå jeg. Føler det er en ganske trygg veske og investere i,og gøy og vise frem til barnebarna!

Utdrag fra wikipedia: Louis Vuitton skapte tidlig det legendariske logomønsteret, inspirert av japansk blomsterflora, sterkt preget av datidens motebilde. I dag er dette merket mest kjent under navnet Monogram Canvas. Mot slutten av 1800-tallet skapte også Louis Vuitton rutemønsteret Damier Canvas. Merket ble for alvor kjent utenfor Frankrike etter den andre verdskrig, gjennom stjerner som Catherine Deneuve og Audrey Hepburn. I dag fronter stjerner som Christina Ricci og Uma Thurman reklamekampanjene. Huset er i dag eid av LVMH-gruppen (Louis Vuitton Moet-Hennesy).

Skrevet
Joda, men tenk så kjedelig å gå med veska "alle" har...

...det har jeg pent løst med at jeg tusler på loppis og brukthandlere og kjøper vesker ingen andre har. :ler:

Tror jeg er som Alwa, har ikke samvittighet til å bruke tusenlapper på ei veske.

Skrevet
Det er særlig den lange historien som fascinerer meg. Mønsteret og mange av modellene har sett helt like ut siden 1800-tallet. De har klart og holde seg populære i godt over 100 år,det i seg selv er helt utrolig og beundringsverdig mener nå jeg. Føler det er en ganske trygg veske og investere i,og gøy og vise frem til barnebarna!

Den første vesken av LV ble lavet i 1850 har jeg hørt.

Skrevet

ja,da har de jo holdt det gående i 156 år :)

Gjest Miss_alexandria
Skrevet

Jeg synes Vuitton veskene er utrolig stygge.

Jeg ser mange legger vekt på dyre vesker varer til evig tid. Vel, de gjør som regel ikke det og ikke vil jeg ha en veske som varer til evig tid heller. Jeg liker å bytte på dem innimellom ;)

Skrevet

Også er det noen som kjøper flere dyre vesker som varer til evig tid.

Da har man jo også litt og velge i :sjarmor:

Skrevet

Argumentet om at veskene holder veldig lenge har intet å gjøre med at man har tenkt å gå med LV-vesken for evig og alltid, men at det er godt å ha mange pene vesker å velge mellom. Og det er særdeles praktisk dersom de ikke faller fra hverandre efter tre måneder, slik som en eller annen Lindex- eller Cubus- konstruksjon kanskje ville gjort.

Skrevet

Jeg ville heller hatt en Mulberry :)

Skrevet

Gi meg en LV! Jeg liker de.

Men om jeg skal kjøpe en ny designerveske så hadde jeg nok gått for chloe sine,

Annonse
Skrevet (endret)
Gi meg en LV! Jeg liker de.

Men om jeg skal kjøpe en ny designerveske så hadde jeg nok gått for chloe sine,

thats the spirit! :danse:

Liker LV selv om halve Norge går rundt med fake. Så lenge jeg vet min er ekte spiller det ingen rolle..!

Chloe har også mye bra,men føler paddyen er litt..tja..vet egentlig ikke. Ikke helt meg hvertfall! Edithen er fin :)

Endret av Unika
Skrevet

Jeg synes de logo-veskene fra LV er kjempeharry. Har en fake en som jeg kjøpte mest for moro skyld en gang, og selv om det er en enormt bra forfalskning ("real fake" som de kalte det i thailand) og jeg plukket ut den fineste av alle de modellene jeg fant, så er det fremdeles helt objektivt sett den styggeste veska jeg eier.

Skrevet

Ja,alle har forskjellige meninger om veskene fra LV. Skjønner godt at du ser på det som skamharry! ER mange av veskene som er det også,og folkene som bærer disse fakeveskene gjør de også mer harry.(sikter til litt småtrashy fjortisbærter) Men som sagt jeg liker historien merket har,og føler at har man en nøytral og pen stil kan en LV passe godt. :)

Skrevet

Jeg kjøpte et utrolig søtt LV-skjerf i dag. :)

Skrevet

Hvordan så det ut og hva kostet det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...